Անհատական Աշխատանք Արտաքին շուկաների ընտրությունը և միջազգային շուկա ներթափանցելու ռազմավարությունները
Բովանդակություն
Ներածություն
1.	Արտաքին շուկաների ընտրությունը
2.	Միջազգային շուկա ներթափանցելու ռազմավարությունները
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ	
1.	Ստեփանյան Ս. Շ. Մարքեթինգ: Ուսումնական ձեռնարկ և ինքնուսույց: Ս. Շ. Ստեփանյան Ա. Բ. Կոստանյան, Ի. Վ. Կարապետյան -Եր.: ԵՃՇՊՀ, 2012թ.
2.	Սահակյան Շ.Ս. Մարքեթինգային տեղեկատվություն և մարքեթինգային հետազոտություն: Դասախոսությունների տեքստ, Երևան, Տնտեսագետ, 2006թ.
3.	Մարդումյան Մ. Ս.  Մարքեթինգի ռազմավարական կառավարում: Ուսումնական ձեռնարկ.- Եր.: Տնտեսագետ, 2010թ.
4.	Зозулев A.B. "Маркетинг", Изд во 2011 г.
5.	Блайт Дж. Основы маркетинга- К.: Знання-Прес, 2003г.
 
                         