diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Ինքնագնահատման հիմնական մոտեցումները

Բովանդակություն
1. Ինքնագնահատման դերը ուսումնական գործընթացում
2. Ինքնագնահատման մեթոդներ
3. Փոխադարձ գնահատում

Հատված
Կրթության համակարգի բարեփոխումների շրջանակում առանձնակի կարևորելով սովորողների գնահատման հետ կապված խնդիրները` Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարությունը մշակել և դեռևս 2005 թվականին ներկայացրել է նախագիծը, որն նույն թվականի որոշման արժանացել է հավանության և աստիճանաբար ներդրվում է կրթական համակարգում:
Ակնհայտ է, կրթական համակարգում ընթացող փոփոխություններն իրենց ուրույն ազդեցությունն են ունենում ուսումնական նոր ծրագրերի, չափորոշիչների, այդ թվում նաև գնահատման վերաբերյալ նոր ձևերի և մոտեցումների ստեղծման և ձևավորման հարցում:
Սովորողը, ձեռք բերելով գիտելիքների որոշակի պաշար, անձի բարոյական արժեքների գնահատման չափանիշներ ու սկզբունքներ, ինչպես նաև ինքնաճանաչման և ինքնահաստատման ձգտում, հոգեբանորեն ձգտում են ինքնագործունեության, անձնային իրավունքների և արժեքների հասարակական ճանաչման:
Ինքնագնահատումը սերտորեն կապված է ուսուցման համապատասխան մոտեցման և դասավանդման մեթոդի հետ: Եթե այս փոխկապակցվածության մեջ բաղադրիչներից որևէ մեկը փոփոխվի, ապա մյուսները այլևս չեն ծառայի իրենց բուն նպատակին և անհրաժեշտաբար պետք է փոխարինվեն համապատասխան բաղադրիչով:

Գրականության ցանկ
1. Ընթացիկ գնահատման հայեցակարգը ներկայացվում է ՙԿրթության որակ և համապատասխանություն՚ ծրագրի ՙՈւոսւցիչների մասնագիտական զարգացում՚ ենթածրագրի շրջանակում վերապատրաստման համար պատրաստված նյութերի հիման վրա£ ՀՀ ԿԳՆ, ԿԱԻ, Կրթական ծրագրերի կենտրոն, Երևան, 2007թ.
2. Ադամ Մերենյի, Վինցե Սաբո, Աթիլլա Տակաչ , էջ 8 JEDLIK OKTATÁSI STÚDIÓ Բուդապեշտ, 2006թ.
3. Ուսուցիչների հնգօրյա վերապատրաստումների պլան և նյութեր, էջ 69
4. ՀՀ ԿԳՆ Կրթության ազգային ինստիտուտ, Երևան-2007
5. Ջոն Բենքըր. Ռաշ-Հենրիետա միջնակարգ դպրոց. Հենրիետա. Նյու Ջերսի
6. Մասնագիտական զարգացման ձեռնարկ ուսուցիչների համար, Երևան, 2004թ.

Էջ 19 Գին 7000 Պատվիրել