diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Մաթեմատիկայի ուսուցման հաջորդայնությունը մանկապարտեզ-տարրական դպրոց համակարգում

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Մաթեմատիկայի ուսուցման առանձնահատկությունները մանկապարտեզում
1.1 Մաթեմատիկայի ուսուցման խնդիրները և նպատակները նախադպրոցական տարիքում
1.2 Մաթեմատիկայի ուսուցման առանձնահատկությունները մանկապարտեզում
Գլուխ 2. Մաթեմատիկայի ուսուցման հաջորդայնությունը մանկապարտեզ-տարրական դպրոց համակարգում
2.1 Մաթեմատիկայի ուսուցման խնդիրները և նպատակները տարրական դպրոցում
2.2 Մաթեմատիկայի ուսուցման հաջորդայնությունը նախադպրոցական-կրտսեր դպրոցական տարիքում
Գլուխ 3. Համեմատական հետազոտություն
3.1 Պարապմունք մանկապարտեզում
3.1 Մաթեմատիկայի դաս առաջին դասարանում
Եզրակացություն
Գրականության ցանկ

Հատված
Նախադպրոցական տարիքում արդյունավետ ուսուցման կարևորագույն պայման է համապատասխան դրդապատճառի առկայությունը: Այն նախադպրոցական տարիքի ավարտին երեխաների մեջ ձևավորվում է որպես դպրոց ընդունվելու ցանկություն, մյուս կողմից` այն հետաքրքրասիրության և մտավոր ակտիվության արդյունք է: Այսօր առանձնապես կարևոր է ստեղծել միասնական ուսուցման չընդհատվող շղթա, որի ամեն մի օղակը հիմք կդառնա հաջորդների համար:

Գրականության ցանկ
1. Այվազյան Է., Մաթեմատիկայի դասավանդման մեթոդիկա, Երևան, 2016
2. Բաղդասարյան Ա., Մաթեմատիկան` մանկապարտեզի ավագ խմբում //Նախաշավիղ, Երևան, 2013
3. Գյուլամիրյան Ջ., Կրթության` նախադպրոցական և կրտսեր դպրոցական օղակների հաջորդայնության ապահովումը՝ որպես դպրոցական ուսուցմանը 5,5-6 տարեկանների հարմարեցման կարևոր պայման, «Մանկավարժական միտք», 2010
4. Դուրինյան Ա., Մաթեմատիկայի թվանշանների ուսուցումը խաղալիքների լեզվով // Նախաշավիղ, Երևան, 2008
5. Իսկանդարյան Ս., Իսկանդարյան Ս., Տարրական դպրոցում մաթեմատիկայի ուսուցման մեթոդիկայի ընտրովի գլուխներ,Երևան, 2012
6. Իսկանդարյան Ս., Տարրական դպրոցում դասավանդման մեթոդների կատարելագործման որոշ հնարների մասին, «Մաթեմատիկան դպրոցում», 2010
7. Իստոմինա Ն. Բ., Տարրական դասարաններում մաթեմատիկայի ուսուցման մեթոդիկա, Երևան, 2000
8. Կապուստինա Գ. Մ., Թույլ հոգեկան զարգացմամբ աշակերտների ուսուցման առանձնահատկությունները թվաբանական խնդիրների լուծման ժամանակ, 1984
9. Մաթեմատիկան նախադպրոցական հիմնարկու: Մեթ. ձեռնարկ, Երևան, 1988
10. Մեսրոպյան Կ., Տեքստային խնդիրները որպես միջառարկայական կապերի ապահովման միջոց, «Նախաշավիղ», 6.2017

Էջ 57 Գին 25000 Պատվիրել