diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Մանկական աղքատության հաղթահարման սոցիալական մեխանիզմները և դրանց կիրառումը ՀՀ-ում

Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Մանկական աղքատությունը՝ որպես սոցիալական հիմնախնդիր
1.1 Մանկական աղքատության ընկալումը մանկությունը բացատրող հայեցակարգերի համատեքստում
1.2 Մանկական աղքատություն. սահմանումը, հիմնական բնութագրիչները
Գլուխ 2. Մանկական աղքատության հաղթահարման գործընթացում կիրառվող սոցիալական մեխանիզմները ՀՀ-ում
2.1 Սոցիալական ծրագրերն ու ծառայությունները որպես մանկական աղքատության հաղթահարման սոցիալական մեխանիզմներ
2.2 Սոցիալական աշխատանքը՝ որպես մանկական աղքատության հաղթահարման մեխանիզմ
Գլուխ 3. ՀՀ-ում գործող պետական և ոչ պետական սոցիալական ծառայությունների միջև համագործակցության հնարավորությունները մանկական աղքատության հաղթահարման ուղղությամբ. սոցիալական հետազոտություն
3.1 ՀՀ-ում գործող պետական և ոչ պետական սոցիալական ծառայությունների միջև համագործակցության հնարավորությունները մանկական աղքատության հաղթահարման ուղղությամբ. սոցիալական հետազոտության ծրագիր
3.2 ՀՀ-ում գործող պետական և ոչ պետական սոցիալական ծառայությունների միջև համագործակցության հնարավորությունները մանկական աղքատության հաղթահարման ուղղությամբ. սոցիալական հետազոտության արդյունքների ամփոփում
Եզրակացություն և առաջարկություններ

Հատված
Մանկությունը պարադոքսների և հակասությունների շրջան է, առանց որոնց անհնար է պատկերացնել այս գործընթացը։ Մանկության աշխարհը յուրաքանչյուր առանձին Ժողովուրդի և ամբողջ մարդկության կենսակերպի և մշակույթի անբաժանելի մասն է։
Երեխաները, որպես սոցիալական խումբ, ավելի ցածր սոցիալական կարգավիճակ ունեն ի տարբերություն մեծահասակների: Մինչդեռ, հարց է ծագում այն մասին, թե ինչ բնույթ ունի երեխաների մասնակցությունը հասարակության կյանքում:
Նման եզրակացության բարդությունը կայանում է նրանում, որ մեծահասակների գործունեությունն ուղղված է երեխաների բարօրությանը, ամեն ինչ արվում է նրանց բարեկեցիկ կյանքի համար: Այստեղ հարց է ծագում, թե արդյոք երեխաների բարօրության մասին մտածելիս կառավարությունը, ծնողներն ու խնամակալները մտածում են երեխայի հետաքրքրությունների մասին, խոսում են արդյոք նրանց անունից:

Գրականության ցանկ
1. Ա. Տոնոյան, Սոցիալական աշխատանք խոցելի խմբերում դասախոսություններ
2. БЕДНОСТЬ И СОЦИАЛЬНОЕ ОТЧУЖДЕНИЕ http://www.eycb.coe.int/compasito/ru/chapter_5/pdf/12.pdf
3. Бедность: взгляд ученых на проблему. М., 1994, стр. 104
4. Воронков В.М., Фомин Э.А. Типологические критерии бедности. – Социологический журнал. 1995, № 2
5. Кулагина И.Ю., Колюцкий В.Н.Возрастная психология: Полный жизненный цикл развития человека. Учебное пособие для студентов высших учебных заведений. — М.: ТЦ «Сфераե, 2001.-464с
6. Кураева Л.Г. Детство как социокультурная ценность: дис. … канд. социол. наук. Саратов, 1995.,
7. Неравенства доходов и детская бедность, источник: https://www.unicef-irc.org/publications/pdf/monee8/rus/chapt_2.pdf
8. Сидорова В.А. Влияние адресной социальной помощи на изменение уровня, глубины и остроты бедности. 2004г
9. Сычова В.С. Определение и измерение бедности: история вопроса. –Социологические исследования. 1996, № 3
10. Boulding E. Children՚s Rights and the Wheel of Life. New Jersey: Transaction Book. 1979.,

Էջ 34 Գին 13000 Պատվիրել