diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Ուսանող-ուսանող հարաբերությունները

Բովանդակություն
Ներածություն

Գլուխ 1. Ուսանողների շփման հոգեբանական առանձնահատկությունները
1.1. Ուսանողները սոցիալական միջավայրում. ուսանողների սոցիալ-հոգեբանական առանձնահատկությունները
1.2. Ուսանողների ժամանակի կազմակերպումը առօրյայում

Գլուխ 2. Ուսանողական ապրելակերպի առանձնահատկությունները և դրա դերը ուսանողների հարաբերությունների մեջ
2.1. Ուսանողների փոխհարաբերությունների ձևավորումը
2.2. Ուսանողների շփումը, որպես սոցիալական շփման ձև

Գլուխ 3-րդ
3.1. Հետազոտական մասի նպատակը
3.2. Հետազոտություն անցկացնելու մեթոդները

Եզրակացություններ

Հավելված

Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ
1. Ковалев А.Г. Психология личности, Москва, 1970
2. Левинтов Н.Д. Психология характера, Москва, 1969Абуланова-Славская К. А. Стратегия жизни. Москва, 1991
3. Горяинов В. П. Критерии поступательности, обратимости, стагнации и предсказуемости социального времени. Ծосква, 2006
4. Нестик Т. А. Социальное конструирование времени. Ծосква, 2003
5. Рекорд И. Г. Социальное время. Заметки об онтологии. Ծосква, 2006
6. Русский Гуманитарный Интернет Университет. Библиотека учебной и научной литературы. http://www.i-u.ru/.-Н.В.Веселкова Существует ли социология времени?
7. Соколов А. В. Общая теория социальной коммуникации Ծосква, 2002
8. Сорокин П. А. Мертон Р. К. Социальное время: Опыт методологического и функционального анализа. Ծосква, 2004
9. Тощенко Ж. Т. Парадоксальный человек. Ծосква, 2002
10. Штомпка П. Социология социальных изменений, www.libbooks.ru

Էջ 47 Գին 19000 Պատվիրել