Կուրսային Միջազգային կոմերցիոն գործունեության էությունը և խնդիրները
Բովանդակություն
Ներածություն
1.	Միջազգային կոմերցիոն գործունեության էությունը և բովանդակությունը
2.	Միջազգային կոմերցիոն գործունեության խնդիրները և իրականացման մեթոդները
3.	Միջազգային կոմերցիոն գործունեության ձևերը
4.	Միջազգային կոմերցիոն գործունեության կազմակերպումը գործնականում
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ
1.	Մարկոսյան Ա., Հախվերդյան Դ., Նազարյան Գ., Հայաստանը միջազգային տնտեսական հարաբերությունների համակարգում. - Եր., ԱՌՏ. 2002
2.	Բուլանիկյան Ս. Կոմերցիայի հիմունքներ, (ուսումնական ձեռնարկ), Եր., Տնտեսագետ, 2003
3.	Հովակիմյան Ա.Մ. Համաշխարհային էկոնոմիկա և միջազգային հարաբերություններ, Երևան, 2013
4.	Международная коммерческая деятельность, курс лекций
 
                         