Անհատական Աշխատանք Էկոլոգիական ապրանքների, ծառայությունների, աշխատանքների ուսումնասիրություն
Բովանդակություն
Ներածություն
1. Էկոլոգիական ապրանքները սոցիալական մարքեթինգի ուսումնասիրության առարկա
2. Էկոլոգիական աշխատանքների և ծառայությունների մարքեթինգային ուսումնասիրություն
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ
1. Մարուխյան Ո. Զ., Հովհաննիսյան Լ. Ս. Էկոլոգիական մենեջմենթ, Երևան, Ճարտարագետ, 2009
2. Հայրապետյան Է. Մ., Գրիգորյան Կ. Վ. Շրջակա միջավայրի պահպանություն, Երևան, 2005
3. Մելքումյան Լ.Ս., Գալստյան Մ. Հ. Բնապահպանության հիմունքներ, Երևան, 2010
4. Гличев А.В. Основы управления качеством продукции. - М.: АМИ, 2010
5. Арустамов Э.А., Левакова И. В., Баркалова Н.В. Экологические основы природопользования: Учебное пособие для образовательных учреждений потребительской кооперации. - Мытищи, ЦУМК, 2011
6. Ефимов В.В., Барт Т.В. Расчет цены и конкурентоспособность продукции // Методы менеджмента качества. - 2009. - № 8.
7. Филип Котлер ''Основы маркетинга'', Москва, Издательство «Прогрессե, 1991
8. Белоусова Л. А. ‘’Маркетинг в социальной сфере’’, М., ГОУ ВПО УГТУ-УПИ, 2005
9. Коваленко В. И., Кузнецов Л. М. ‘’Исследование рынка экологических услуг’’, Санкт-Петербург, 2007