Դիպլոմային Մարկետինգ
Կազմակերպության իրացման համակարգի վերլուծությունը և կատարելագործումը «Գոարտ Սթոուն» ՍՊԸ-ում
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Իրացման գործունեության վերաբերյալ գրականության ակնարկ
Գլուխ 2․ Իրացման գործընթացի կազմակերպման փորձը «Գոարտ Սթոուն» ՍՊԸ-ում
2․...
Էջ 30
Գին 13000
Դիտել
Գենդերային հիմնախնդիրները մարքեթինգում «ՍՏՐՈՆԳ ՋԻՄ» ՍՊԸ ընկերության օրինակով
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. «Գենդերային հավասարություն» և «գենդերային մարքեթինգ» հասկացությունների զարգացման տեսամեթոդական հիմքերը
1.1. «Գենդեր» և «գենդերային հա...
Էջ 64
Գին 29000
Դիտել
Բրենդ հասկացությունը և նրա էությունը
Բովանդակություն
1. Բրենդ հասկացությունը և նրա դերը
2. Բրենդի ստեղծման և զարգացման կազմակերպումը
3. Կազմակերպական բրենդի առանձնահատկությունները և փուլերը
Հատ...
Էջ 27
Գին 12000
Դիտել
PR արշավների կազմակերպման առանձնահատկությունները հայաստանյան բուքմեյքերական ոլորտում Vivaro և Totogaming ընկերությունների օրինակով
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Ռազմավարական PR-ի էությունն ու PR արշավների կազմակերպումը
1․1 Ռազմավարական PR-ի էությունն ու ձևավորման նախադրյալները
1․2 PR ար...
Էջ 67
Գին 29000
Դիտել
PR արշավների կազմակերպման առանձնահատկությունները հայաստանյան բուքմեյքերական ոլորտում Vivaro և Totogaming ընկերությունների օրինակով
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Ռազմավարական PR-ի էությունն ու PR արշավների կազմակերպումը
1․1 Ռազմավարական PR-ի էությունն ու ձևավորման նախադրյալները
1․2 PR ար...
Էջ 67
Գին 29000
Դիտել
Սպառողական վարքագծի հետազոտման առանձնահատկությունները ՀՀ պարենամթերքի շուկայում
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Սպառողների վարքագծի էությունը և հիմնական մոդելները
1. 1. Սպառողական վարքագծի ժամանակակից տեսությունները
1. 2. Վերջնական սպառողների վար...
Էջ 57
Գին 25000
Դիտել
Մարքեթինգային գործունության ռազմավարական և մարտավարական պլանավորումը
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Մարքեթինգային գործունեության ռազմավարական պլանավորման դերն ու նշանակությունը
1. 1 Մարքեթինգային գործունեության ռազմավարական պլանավորման էությ...
Էջ 67
Գին 29000
Դիտել
Մրցակցության բարելավման մարքեթինգային խնդիրները ՀՀ հյուրանոցային շուկայում
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Մրցունակության էությունը, պայմանավորող գործոնները, բնութագրող ցուցանիշները և դրանց հաշվարկման մեթոդաբանությունը
1.1. Մրցունակության էությունը...
Էջ 67
Գին 26800
Դիտել
Մարքեթինգային շրջակա միջավայրի ուսումնասիրությունը «Իմեքս Գրուպ» ՍՊԸ-ում
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1.
Մարքեթինգային շրջակա միջավայրի էությունը և առանձնահատկությունները
1.1. Մարքեթինգային միջավայրի հետազոտությունը և ընդհանուր բնութագիրը<...
Էջ 64
Գին 28000
Դիտել
Մարքեթինգային կառավարման խնդիրները «Շանթ պլյուս» կազմակերպությունում
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Մարքեթինգային կարառավարման դերը և նշանակությունը կազմակերպության գործունեության ընթացքում
1.1 Մարքեթինգային կառավարման էությունը, սկզ...
Էջ 65
Գին 30000
Դիտել