Անհատական Աշխատանք Մոսկվայի և Կազանի լեզվաբանական դպրոցներ։ Ժողովրդահոգեբանական տեսություն։
Մոսկվայի լեզվաբանական դպրոցը ձևավորվում է 19 դ. 70-80 թթ. Մոսկվայի համալսարանում: Հիմնադիրներն են՝ Ֆ.Ֆ.Ֆորտունատովը, Դ.Ն.Ուշակովը, Մ.Մ.Պոկրովսկին, Ա.Մ.Պեշկովսկին, Ա.Ա.Շախմատովը և այլոք: Իրենց հայացքներով այդ գիտնականները մոտ են Լայպցիգի դպրոցին: Սակայն ի տարբերություն դասական երիտքերականների նրանք հետաքրքրվում էին նաև ընդհանուր լեզվաբանական խնդիրներով: Մոսկվայի դպրոցում մեծ ուշադրություն էին դարձնում լեզվի հասարակական բնույթին, գրական լեզվի ձևակերպմանը: Թեպետ հիմնական դերը տրվում էր լեզվի տարժամանակյա ուսումնասիրությանը, Ֆ.Ֆ.Ֆորտունատովը, օրինակ, այնուամենայնիվ անհրաժեշտ էր համարում ուսումնասիրել հնդեվրոպական լեզուները ոչ միայն իրենց նախալեզվի հարաբերակցությամբ, բայց և այդ լեզուների ինքնուրույն զարգացման փուլում:
Էջ 13 Գին 4000 Պատվիրել