Դիպլոմային Առևտրային կազմակերպության շահույթի ձևավորման և օգտագործման մեխանիզմները(Կոկո Կոլա ընկերության օրինակով)
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Շահույթի տնտեսական բովանդակությունը և նշանակությունը
1.1 Շահույթի տնտեսական բովանդակությունը և գործառույթները
1.2 Շահույթի տեսակները
Գլուխ 2. Շահույթի ձևավորման և օգտագործման մոտեցումները առևտրային կազմակերպություններում
2.1 Շահույթի ձևավորման հիմնախնդիրները առևտրային կազմակերպություններում
2.2 Շահույթի օգտագործման միտումները առևտրային կազմակերպություններում
Գլուխ 3. Շահույթի ձևավորման և օգտագործման կատարելագործման ուղիները Կոկա կոլա Արմենիա ընկերության օրինակով
3.1 Կոկա կոլա Արմենիա ընկերության ընդհանուր բնութագիրը և շահույթի պլանավորման հիմնախնդիրները Կոկա կոլա Արմենիա ընկերությունում
3.3 Շահույթի օգտագործման կատարելագործման ուղիները Կոկա կոլա Արմենիա ընկերությունում
Եզրակացություն
Հատված
Պատկերացնել շուկայական հարաբերությունները առանց «շահույթ» հասկացության ուղղակի անհնար է: Ցանկացած գործունեություն ծավալվում է որոշակի նպատակի հասնելու համար, իսկ ցանկացած տնտեսական գործունեության վերջնական նպատակը շահույթի ստացումն է: Շահույթը կազմակերպությանը անհրաժեշտ է ոչ միայն իր ընթացիկ գործունեությունը ծավալելու, այլ նաև գործունեությունը ընդլայնելու համար:
Շահույթը շուկայի շարժիչ ուժն է: Այն, հանդիսանալով շուկայի մասնակիցների հիմնական նպատակը, վերջինիս զարգացման խթան է դառնում: Շուկայի մասնակիցները ձգտում են շահույթի մաքսիմալացման: Սակայն համաշխարհային տնտեսական ճգնաժամի պատճառով շատ կազմակերպություններ, ինչպես և ուսումնասիրվող կազմակերպությունը, մեծ կորուստներ են կրել և շահույթի մաքսիմալացման մասին խոսելը ներկա դրությամբ այդքան էլ տեղին չէ, սակայն տնտեսության զարգացման այս փուլում էլ առաջ է եկել տնտեսական ճգնաժամի պատճառների բացահայտման, դրանց հաղթահարման և շահույթի աճի ներքին պահուստների յուրացման հիմնախնդիրները: Այս հիմնախնդիրների լուծման համար նախ անհրաժեշտ է կատարել վերլուծություն, որի հիման վրա էլ հնարավոր կլինի գտնել լուծման արդյունավետ ուղիներ:
Այսպիսով` թեմայի արդիականությունը կայանում է նրանում, որ ներկայիս շուկայական տնտեսության պայմաններում շահույթի վերլուծությունը կազմակերպության տնտեսական գործունեության վերլուծության մեջ կենտրոնական տեղ է զբաղեցնում, քանի որ, ինչպես նշեցինք, ցանկացած գործարարի առաջին հերթին հետաքրքրում է շահույթը, դրա կրած և սպասվելիք փոփոխությունները: Այդ իսկ պատճառով ցանկացած կազմակերպություն պետք է կատարի շահույթի վերլուծություն:
Գրականության ցանկ
1. Հաշվապահական հաշվառման միջազգային ստանդարտներ, Ե-2012թ.
2. Գրիգորյան Լ., «Տնտեսական գործունեության վերլուծությունը արտադրական կազմակերպություններում» ,Երևան-2002թ.
3. Էվինյան Շ., «Արտադրական ծրագրի մշակման հիմունքները» Ե-2004 թ.
4. Պողոսյան Ս., «Աշխատանքի տնտեսագիտություն», Երևան-2004թ
5. Սարգսյան Ա.Զ., «Տնտեսական գործունեության վերլուծություն»,Երևան-2005թ
6. Протасов В.Ф., «Анализ деятельности предприятия»,М-2003г.
7. Савицкая В., «Анализ хозяйственной деятельности предприятия» М-1998г.
8. Селезнева Н.Н., Ионова А.Ф. , «Финансовый анализ» М-2002
9. Чечевыцына Л. Н., Чуев И.Н., «Анализ финансово-хозяйственной деятельности» М-2003г.
10. …