Դիպլոմային Առևտրային կազմակերպության տնտեսական կապերի կազմակերպման արդյունավետության բարձրացման ուղիները
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Առևտրի և արտադրության տնտեսական կապերի հաստատման հիմնական միջոցները
1.1 Օֆերտան, հարցումը և կոմերցիոն նամակը՝ որպես առևտրի և արտադրության տնտեսական կապերի հաստատման միջոց
1.2 Այցելություններ արտադրական ձեռնարկություններ, ապրանքահումքային բորսաներ, մեծածախ շուկաներ և մեծածախ տոնավաճառներ՝ որպես տնտեսական կապերի հաստատման միջոց
1.3 Մանրածախ առևտրական կազմակերպության տնտեսական կապերը և դրանց արդյունավետությունը
Գլուխ 2. Տնտեսական կապերի կազմակերպման արդի վիճակը ՀՀ-ում
2.1 Առևտրական կազմակերպության տնտեսական գործունեության բովանդակությունը և պայմանները
2.2 Ներքին առևտրի զարգացման հիմնադրույթները ՀՀ-ում
Գլուխ 3. Քարֆուր ընկերության տնտեսական գործունեության բնութագիրը
3.1 Քարֆուր ընկերության հիմնական տնտեսական ցուցանիշների վերլուծությունը
3.2 ՄԱՖ Քարֆուր Հայաստանի տնտեսական կապերը
3.3 ՄԱՖ Քարֆուր Հայաստանի տնտեսական կապերի կատարելագործման ուղիները
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Հատված
Վերջին տարիների ընթացքում ՀՀ-ում մանրածախ ապրանքաշրջանառության ակտիվ զարգացումը պայմանավորված է հետևյալ գործոններով. նշանակալի չափերով ներդրումների ներգրավում, տնտեսության այս ճյուղ այնպիսի ֆիրմաների ներգրավում, որոնք նախկինում առևտրային գործունեությամբ չեն զբաղվել, ինչպես նաև սպասարկման ոլորտով զբաղվող, բայց իրենց գործունեությունը դիվերսիֆիկացնող ֆիրմաների ներգրավում: Տարատեսակ առևտրային ցանցերի արագընթաց աճը, արտասահմանյան խոշոր կազմակերպությունների կողմից նկատվող մեծ ուշադրությունը, որոնք ավելի մեծ հետաքրքրությամբ են ուղղվում հայկական շուկային, որպես առևտրի ենթակառուցվածքի զարգացման տեսանկյունից ամենահեռանկարայիններից մեկը, հանգեցնում է ամբողջ ճյուղի արագ աճին: Վերջին ժամանակներում երկրում առկա տնտեսական աճը, որը հետևանք է բնակչության կենսամակարդակի բարձրացման, պետք է մոտ ապագայում բերի տարբեր ապրանքների սպառման ծավալների ավելացման: Հետևաբար, առևտրային կազմակերպությունների թվի ավելացման և մանրածախ շուկայում արդեն գոյություն ունեցող կազմակերպությունների զարգացման հետևանքով մրցակցություն է սկսվում որակյալ ապրանքների ստեղծման, ծառայությունների որակյալ մատուցման և ամենակարևորը գնորդների համար: Այդ պատճառով գնալով սրանում է մրցակցային գերակայության ստացման խնդիրը, ինչպես ներքին, այնպես էլ արտաքին շուկայում:
Գրականության ցանկ
1. Հայաստանի վիճակագրական տարեգիրք 2014, ՀՀ ԱՎԾ, Երևան 2014,
2. «Կոմերցիայի հիմունքներ», Ս.Հ.Բուլանիկյանի խմբագրությամբ, ուսումնական ձեռնարկ, Երևան, Տնտեսագետ, 2009,
3. Գ. Չատինյան, Առևտրի Տնտեսագիտություն ուսումնական ձեռնարկ, Երևան 2014թ.,
4. Բուլանիկյան Ս.Հ., Չատինյան Գ.Ս. և ուրիշներ. Ձեռնարկատիրական ռիսկ, Տնտեսագետ, 2000
5. Альбеков А.У., Согомонян С.А. Экономика коммерчес¬кого предприятия. Учебное пособие, Ростов на Дону, Феникс, 2004
6. Дашков Л.П., Памбухчиянц В.К. Коммерция и техноло¬гия торговли, Учебник, 5-ое изд., М., 2004
7. Дашков Л.П., Памбухчиянц В.К. Организация коммер¬чес¬кой деятельности, Учебник, М., 2004
8. Памбухчиянц В.К. Организация и технология коммер¬чес¬кой деятельности в вопросах и ответах. Учебное пособие. М., 2001
9. Панкратов Ф.Г. Коммерческая деятельность, Учебник, изд. восьмое. М., 2005
10. …