diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Գենդերային կարծրատիպերի դրսևորման առանձնահատկությունները կրտսեր դասարանի դասագրքերում

Բովանդակություն
Ներածություն

Գլուխ 1

Գենդեր հասկացության էությունն ու առանձնահատկությունները
1.1 Գենդեր և սեռ հասկացությունների սահմանումը և տարբերությունները
1.2 Գենդեր հասկացության մեկնաբանման առանձնահատկությունները սոցիոլոգիայում

Գլուխ 2
Գենդերային կարծրատիպերի ուսումնասիրման հիմնահարցերը
2.1 Գենդերային կարծրատիպերի բնույթն ու ձևավորման առանձնահատկությունները
2.2 Գենդերային կարծրատիպերի ձևավորումը ըստ տարիքային յուրահատկությունների
2.3 Գենդերային կարծրատիպերը կրթադաստիրակչական համակարգում

Գլուխ 3
Գենդերային կարծրատիպերի դրսևորման առանձնահատկությունները դասագրքերում (կրտսեր տարիքի)

Հետազոտական մաս

Եզրակացություն

Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ
2. Клецина И.С. Гендерная социализация. Учебное пособие. С.-Петербург, изд-во РГПУ им. А.И. Герцена, 1998. с. 19
3. Кон И.С. Мужские исследования: меняющиеся мужчины в изменяющемся мире. // в кн. Введение в гендерные исследования. Ч.1: Учебное пособие/ Под ред. И.А. Жеребкиной – Харьков: ХЦГИ, 2001; Алетейя, СПб., 2002. с. 571-572.
4. Нечаева Н.А. Идеал женины в структуре гендерных картин мира.// гендерные тетради. Выпуск второй; СПб филиал Института социологии РАН. СПб., 1999, с. 10.
5. Ибрагимова Ж. Дипломная работа «Изучение гендерных идеалов в представлениях студентов». Научный руководитель Л.Э.Ким.
6. Национальный Университет Узбекистана, отделение психологии. Т., 2003.
7. Клецина И.С. Гендерная социализация. Учебное пособие. с. 19
8. анные проведенных фокус-групп
9. Алимджанова Д., Ким Л., Ганеева Э. Гендерные вопросы и стереотипы в учебниках общеобразовательных школ Узбекистана. Проект «Совершенствование издания учебников и учебной литературы для общеобразовательных школ Узбекистана» Азиатского Банка Развития и Британского Совета, Т., 2002.
10. Мишель А. Долой стереотипы! Преодолеть сексизм в школьных учебниках: Париж: ЮНЕСКО, 1991, с. 115.
11. Агеев В.С. Психологические и социальные функции полоролевых стереотипов. В кн. Психология семьи.. Хрестоматия. Под ред. Д.Я.
12. Райгородского, Издат. Дом «Бахрах-М», Самара, 2002. с. 291
13. Уолтер Липпман // Пер. С английского Т.В. Барчуновой – Москва 2004
14. Ланина Н. В., 2008, с. 733–734.
15. Татьяна Щурко, Марина Кузнецова

Էջ 50 Գին 20000 Պատվիրել