Դիպլոմային Դրամական հոսքերի կառավարումը ՀՀ առևտրային կազմակերպության օրինակով(Երևանի կոնյակի գործարան)
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Առևտրային կազմակերպությունների դրամական հոսքերի կառավարման տեսական և մեթոդաբանական հիմքերը
1.1 Դրամական հոսքերի էությունը և դասակարգումը
1.2 Դրամական հոսքերի կարգավորման խնդիրները և մոդելները
1.3 Դրամական հոսքերի վերլուծության մեթոդները
Գլուխ 2. Դրամական հոսքերի գնահատումն ու կառավարման բարելավման ուղիները «Երևանի Կոնյակի գործարան» ՓԲԸ-ում
2.1 «Երևանի Կոնյակի գործարան» ՓԲԸ-ի ընդհանուր բնութագիրը
2.2 «Երևանի Կոնյակի գործարան» ՓԲԸ-ի դրամական հոսքերի կազմի և կառուցվածքի վերլուծությունը
2.3 Դրամական հոսքերի կառավարման մոտեցումները «Երևանի Կոնյակի գործարան»-ում
2.4 «Երևանի Կոնյակի գործարան»-ի դրամական հոսքերի կառավարման բարելավման ուղիները
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ
Հատված
«Երևանի կոնյակի գործարան» ՓԲԸ-ի տարիների աշխատանքի Գլխավոր նպատակը դարձել է հայկական կոնայկի բարձր որակը և հեղինակությունը: Արարատ կոնյակի գործարանը ավելի քան 130 տարվա պատմություն ունի: Հայկական կոնյակագործության սկիզբը դրվել է 1887 թվականին վաճառական և բարեգործ Ներսես Թաիրյանի կողմից, ով առաջին անգամ իր գործարանում ներդրեց սպիրտի թորման դասական ֆրանսիական տեխնոլոգիան:Այս քայլին նրան ոգեշնչել է իր զարմիկը՝ Վասիլի Թաիրովը. փորձառու գինեգործ և գիտնական: Ընկերների և բարեկամների ֆինանսական աջակցությամբ ձեռք բերվեցին շարանտական տեսակի թորման սարքեր, տարածքը վերափոխվեց սպիրտների հնեցման համար: Ձեռնարկատիրական հոտառությունը չդավաճանեց եղբայրներին. Նրանց նախաձեռնությունը դարձավ տեխնոլոգիական թռիչք և նոր հնարավորություններ բացեց Հայաստանում կոնյակագործության համար: 1899 թվականին հաջողակ ձեռնարկությունը վաճառվեց «Շուստով և որդիներ» ռուսական ընկերությանը: Նոր սեփականատերերը՝ եռանդուն արդյունաբերողները, վերակառուցում են գործարանը տեխնիկայի վերջին խոսքով և աշխատանքի ներգրավում լավագույն մասնագետների: Նրանցից մեկը՝ Մկրտիչ Մուսինյանցը՝ հայտնի տեխնոլոգը և բացառիկ բաղադրատոմսերի հեղինակը, դառնում է գործարանի անփոփոխ կառավարիչը:Հենց նրա առաջնեկը՝ տեսակավոր «Ֆին-Շամպայն Ընտիր» (1902) կոնյակը, կարողացավ նվաճել բծախնդիր մրցատյանի սիրտը և Շուստովներին բերել Գրան-պրի Ֆրանսիայում տեղի ունեցած ցուցահանդեսին, ինչպես նաև «Նորին Կայսերական Գերազանցության պալատի մատակարար» կոչում: Շնորհիվ այդ տաղանդավոր մարդկանց անձնական ավանդի արտադրության զարգացման գործում XX դարի սկզբում հայկական կոնյակը նվաճեց իրապես միջազգային հռչակ: 1923 թվականին Հայաստանում ալկոհոլ արտադրող այլ ընկերությունների հետ միասին դարձավ «ԱՐԱՐԱՏ» տրեստի մի մասը: Խորհրդային միության ժամանակաշրջանում հայկական կոնյակի ամենավառ ձեռքբերումները անքակտելիորեն կապված են Մարգար Սեդրակյանի անվան հետ:Վարպետի ամենանշանակալի հաղթանակը դարձավ կոնյակի արտադրության զարգացումը և 1953 թվականին նրա տեղափոխումը Երևանի Կոնյակի Գործարանի նորակառույց շենք:
Գրականության ցանկ
1. Առաքելյան, Կ. Տնտեսական գործունեության վերլուծություն, Երևան 2005թ.:
2. Բադանյան Լ., Ֆինանսներ, դրամաշրջանառություն և վարկ, Երևան, 2010թ.:
3. Հայաստանի հաշվապահների և աուդիտորների ասոցիացիա «Ֆինանսական հաշվառման հիմունքներ», Երևան, 2010թ.
4. Ճուղուրյան Ա.Գ. «Տնտեսական գործունեության վերլուծություն», Երևան, Տնտեսագետ, 2004թ.
5. Մաթևոսյան Ա. Վ. «Արտադրական կազմակերպության ֆինանսական վիճակի գնահատման և կայունացման հիմնահարցերը Հայաստանի Հանրապետությունում», Երևան 2009.
6. Սարգսյան Ա., Առաքելյան Կ.,«Տնտեսական գործունեության վերլուծություն», Երևան, Տնտեսագետ, 2005թ.
7. …