diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Հանրակրթական դպրոցում կրտսեր դպրոցականների հայրենասիրական դաստիարակության տեսական հիմքերը

Բովանդակություն

Գլուխ 1. Հանրակրթական դպրոցում կրտսեր դպրոցականների հայրենասիրական դաստիարակության տեսական հիմքերը
1.1 Հայրենագիտական ստեղծագործություններում հայրենասիրական դաստիարակության տեսական վերլուծությունը կրթության արդի զարգացման փուլում
1.2 Պատմական հուշարձանների ուսումնասիրման ազդեցությունը աշակերտների հայրենասիրական դաստիարակության հարցում
Գրականություն

Հատված
Հայրենասիրական ստեղծագործությունների ընթերցումը, ուսուցումը մայրենի լեզվի դասի դասավանդման կարևոր բաղադրիչ է, մասնավորապես ընթերցանության կարևոր փուլ, որի շրջանցումը կամ թերի կատարումը հանգեցնում է նրան, որ երեխաները բնագիրը սովորում են ոչ թե ընթերցել, այլ վերարտադրում են անգիր: Իսկ դա ոչ միայն թույլ չի տալիս հասնել մայրենի դասի գլխավոր նպատակներից մեկի` խոսք կառուցելու կարողության մշակմանը, այլև երեխաները չեն հասկանում իրենց կարդացածի իմաստը, չեն ըմբռնում գլխավոր միտքը, ենթատեքստը, չեն կարողանում դասեր քաղել ընթերցած ստեղծագործությունից:

Գրականության ցանկ
1. Ա. Տեր-Գրիգորյան, Հայոց լեզվի մեթոդիկա, Երևան, 1980
2. Թ. Թադևոսյան, Ինքնուրույն ընթերցանությունը` կարդալու կարողությունների ձևավորման և զարգացման արդյունավետ միջոց, «Նախաշավիղ», 6. 2015
3. Կ. Թորոսյան, Կ. Չիբուխչյան, Ընթերցանության դասաժամերի դերն ինքնուրույն գործունեության կազմակերպման և մտածողության զարգացման գործում, «Նախաշավիղ», 2006
4. Ջ. Գյուլամիրյան, Հայոց լեզվի տարրական ուսուցման մեթոդիկա, Երևան, 2006
5. Ս. Խաչատրյան, Արտահայտիչ ընթերցանության և բանավոր խոսքի ուսուցումը տարրական դասարաններում, «Նախաշավիղ» հանդես, Երևան, 1.2013
6. Ա. Տեր-Գրիգորյան, Արտադասարանային ընթերցանությունը տարրական դասարաններում, մեթոդական ցուցումներ, Երևան, 1973

Էջ 19 Գին 7500 Պատվիրել