diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Հեռահաղորդակցային տեխնոլոգիաների և ծառայությունների զարգացման միտումները

Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Հեռահաղորդակցային տեխնոլոգիաների և ծառայությունների տեսական մոտեցումները
1.1 Հեռահաղորդակցային տեխնոլոգիաների և ծառայությունների անհրաժեշտությունը, խնդիրները և նպատակները
1.2 Հեռահաղորդակցային տեխնոլոգիաների և ծառայությունների տեսական մոտեցումները
Գլուխ 2. Հեռահաղորդակցային տեխնոլոգիաների և ծառայությունների հիմնախնդիրները ՀՀ կապի ձեռնարկություններում
2.1 Հեռահաղորդակցային տեխնոլոգիաների և ծառայությունների զարգացման խոչընդոտները ՀՀ կապի ձեռնարկություններում
2.2 Հեռահաղորդակցային տեխնոլոգիաների և ծառայությունների զարգացման հիմնախնդիրները ՀՀ կապի ձեռնարկություններում
Գլուխ 3. Հեռահաղորդակցային տեխնոլոգիաների և ծառայությունների հիմնախնդիրները Իքստեչ ընկերություննում
3.1 Իքստեչ ընկերության ընդհանուր նկարագիրը
3.2 Արտադրության պլանավորման և կազմակերպման հիմնախնդիրները Իքստեչ ընկերություննում
3.3 Արտադրության պլանավորման և կազմակերպման զարգացման մոտեցումները Իքստեչ ընկերություննում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված
Հեռահաղորդակցությունը էլեկտրակապի հաղորդագրությունների կամ փոստային փոխանցումների ընդունման, մշակման, պահպանման ու առաքման արդյունքն է: Հեռահաղորդակցության ոլորտի տնտեսական բնութագիրը և ծառայության առանձնահատկությունները որոշվում են ճյուղի ինքնատիպությունից: Դրանցից հիմնականները, որոնք կապի օպերատորների ու ճյուղի գործունեության կազմակերպման և ընդհանուր տնտեսության վրա առավել մեծ ազդեցություն ունեն, հանդիսանում են ստեղծվող արտադրանքի ոչ նյութական բնույթը, ծառայությունների արտադրման և սպառման համընկնումն ըստ ժամանակի, դրանց ստեղծման գործընթացում, որպես կանոն, մի քանի ինքնուրույն տնտեսավարող սուբյեկտների միաժամանակյա մասնակցությունը:
Կապի ծառայության միաժամանակյա արտադրման ու սպառման գործընթացների անբաժանելիության պատճառով, դրանք չեն կարող գործել արտադրության գործընթացից դուրս, պահվել պահեստում, մուտք գործել շրջանառության ոլորտ: Դրանց տեղեկատվական, բովանդակային բնույթի նկատմամբ ներկայացվում են խիստ չափանիշներ, որոնք մշակման, հաղորդման ու վերարտադրման ժամանակ պահանջում են բացարձակ ճշտություն: Այդ պահանջները բավարարվում են կապի ծառայության որակի գնահատման ու վերահսկման համակարգի, ինչպես նաև դրա բարելավմանն ուղղված միջոցառումների մշակման և իրագործման ճանապարհով:

Գրականության ցանկ
1. ՀՀ-ում էլէկտրոնային հասարակության ձևավորման հայեցակարգ (2010-2012թթ.)Թադևոսյան, Աբրահամյան«Ճյուղիէկոնոմիկա/կապիոլորտ»_ 2005:
2. Azure ընկերությանհաշվետվություն, 2005 թ.
3. Долматов А.С. Математические методы риск-менеджмента. М.: Экзамен, 2007. 319с
4. «Мировойопытразжитиятелекоммуникационногорынка». А.Григорян
5. http://web.ita.doc.gov/ITI/itiHome.nsf/9b2cb14bda00318585256cc40068ca69/9044a14298dabaf48525788c0042b 6bb/$FILE/telecom%20market%20snapshot-germany.pdf
6. Мардер. _»Современныетелекоммуникации»
7. http://www.mineconomy.am/uploades/State-of-Industry-Report-2015-EDITED-ARM.pdf

Էջ 40 Գին 16000 Պատվիրել