Դիպլոմային Մարքեթինգի կառավարման արդյունավետության բարձրացման հիմնախնդիրները «Տաշիր Պիցցա»-ի օրինակով
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Մարքեթինգի դերը և կարեվորությունը կազմակերպության կառավարման համակարգում
1.1 Մարքեթինգային գործունեության էությունը և առանձնահատկությունները
1.2 Մարքեթինգային գործունեության հիմնական տարրերը
Գլուխ 2. «Տաշիր Պիցցա» ՍՊԸ-ի մարքեթինգային գործունեության վերլուծություն
2.1 «Տաշիր Պիցցա»ՍՊԸ-ի ընդհանուր բնութագիրը
2.2 Մարքեթինգի կառավարման համակարգի վերլուծությունը «Տաշիր Պիցցա» ՍՊԸ-ում
2.3 «Տաշիր Պիցցա» ՍՊԸ-ի վաճառքի գործունեության վերլուծություն
Գլուխ 3. «Տաշիր Պիցցա» ՍՊԸ -ի մարքեթինգային գործունեության գնահատում եվ բարելավմանը ուղղված միջոցառումներ
3.1 «Տաշիր Պիցցա»-ի մարքեթինգային գործունեության արդյունավետության բարձրացման ուղղություններ
3.2 «Տաշիր Պիցցա»-ի զարգացմանը միտված մարքեթինգային միջոցառումների արդյունավետության գնահատում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ
Հատված
Այստեղ հարկ ենք համարում վերհիշել հուլիս-սեպտեմբեր ամիսներին «Տաշիր Պիցցա» ընկերության տարեդարձին նվիրված միջոցառումները, ինչը վերջին ժամանակներում կազմակերպության կողմից իրականացված միակ PR միջոցառումն է: Սակայն շուկայում դիրքերը պահպանելու և շուկայի նոր հատվածներ գրավելու համար նմանատիպ միջոցառումները ոչ միայն պետք է հաճախակի բնույթ կրեն, այլ պետք է դառնան մարքեթինգի ռազմավարական ուղղվածություններից մեկը: Անհատական վաճառքի մեթոդը ենթադրում է պոտենցիալ հաճախորդների որոնում, ապրանքի շնորհանդեսների օգտագործում, վաճառքի կազմակերպում և հետվաճառքային գործընթացների իրականացում: Անհատական վաճառքի հիմնական նպատակը կազմակերպության համար պետք է ունենա հետևյալ տեսքը` հաճախորդներին տեղեկացնել գոյություն ունեցող նոր ճաշատեսակների փաթեթների մասին, ձեռք բերման մեթոդի և տեղի մասին, կազմակերպության մասին ընդհանրապես, սպառողներին համոզել ընտրել և օգտվել հենց «Տաշիր Պիցցա» ընկերության փաթեթներից, կազմակերպության և նրա կողմից տրամադրվող ծառայութնունների մասին հիշեցում ապագայում: Անհատական վաճառքի մոտեցումը ենթադրում է նաև հաճախորդների երկարաժամկետ փոխկապվածություն կազմակերպության հետ: Հենց նույն սկզբունքի վրա են ձևավորվում «կորպորատիվ հաճախորդները», ովքեր իրենց հերթին վկայում են կազմակերպության կողմից մատուցվող ծառայությունների բարձր որակի մասին: Այս հաճախորդները շատ մեծ նշանակություն կարող են ունենալ հանրային սննդի ոլորտի ընկերությունների համար, քանի որ հենց նրանք են ապահովում կազմակերպության համապատասխան իմիջը: Եվս մեկ անգամ շեշտենք այն հանգամանքը, որ վերոնշյալ ռազմավարական ուղղվածություններն ու միջոցառումների համակարգը, որն առաջարկվում է մեր կողմից, կրում է նախնական բնույթ, քանի որ կազմակերպությունն այս պահին լուրջ մարքեթինգային գործունեությամբ է զբաղվում: Ներդնելով վերոնշյալ ռազմավարություններն ու իրականացնելով առաջարկված մարքեթինգային միջոցառումները` կազմակերպությունը պետք է հետզհետե կենտրոնանա մարքեթինգի ռազմավարական առավելությունների վրա, ինչն էլ հիմք կհանդիսանա կազմակերպության հետագա արդյունավետ մարքեթինգային գործունեության համար: Վերոնշյալ կազմակերպությունում ռազմավարական մարքեթինգը կարելի է դիտարկել որպես շուկայագիտության գործունեության բարդ համակարգ, որը բաղկացած է իրար հաջորդող փուլերից, որոնք փոփոխվում են` ելնելով ընկերության կոնկրետ իրավիճակից և նպատակներից:
Գրականության ցանկ
1. Զաքարյան Ա., Մարքեթինգի հիմունքներ, Երևան, 2013
2. Էվանս Ռ., Մարքեթինգ, Երևան, 1992
3. Սուվարյան Յու․Մ., Շահնազարյան Ն․Հ,, , Երևան, 2015
4. Арженовский И. В., Маркетинг регионов: Учебное пособие для студентов вузов, обучающихся по направлениям “Менеджмент” и “Экономика”, 2013, 135 էջ
5. Баринов В.А. Экономика фирмы: стратегическое планирование. М. ДМК Пресс, 2004
6. Данько, Т.П. Менеджмент и маркетинг, ориентированный на стоимость. М.: ИНФРА-М, 2013. 241 էջ
7. …