diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Մրցակցության բարելավման մարքեթինգային խնդիրները ՀՀ հյուրանոցային շուկայում

Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Մրցունակության էությունը, պայմանավորող գործոնները, բնութագրող ցուցանիշները և դրանց հաշվարկման մեթոդաբանությունը
1.1. Մրցունակության էությունը, մակարդակները և գործոնները
1.2 Մրցակցության գնահատման մեթոդաբանությունը
1.3 Մրցունակությունը հյուրանոցային ոլորտում և մարքեթինգային գործունեությունը
Գլուխ 2. Մրցակցության ապահովման մարքեթինգային խնդիրները հյուրանոցային շուկայում
2.1 ՀՀ հյուրանոցային շուկայի մրցունակության վերլուծությունը
2.2 Մրցունակության բարձրացման հիմնական ուղղությունները ՀՀ հյուրանոցային շուկայում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված
Տնտեսության մրցունակության խնդիրները ազգային նշանակության հիմնահարցերից են, քանի որ սերտորեն կապված են երկրի տնտեսական զարգացման և բնակչության կենսամակարդակի բարձրացման հետ:Ազգային տնտեսության մրցունակության մակարդակի որոշման և դրա բարձրացման հիմնախնդիրները էլ ավելի սրվեցին 2008-2009 թթ. ֆինանսատնտեսական ճգնաժամից հետո, երբ համաշխարհային, ինչպես նաև առանձին երկրների տնտեսությունների զարգացման ընթացքում հիմնարար փոփոխություններ տեղի ունեցան: Մրցունակության հիմնախնդիրները ուսումնասիրվում են հայտնի տնտեսագետների և խոշոր միջազգային կազմակերպությունների կողմից, որոնց գործունեությանը նպաստում են ավելի քան 100 երկրների ազգային ինստիտուտներ: Այն երկրները, որոնց մրցունակությունը բարձր է գնահատվում, արտադրում են համաշխարհային ՀՆԱ-ի մոտ 90%-ը:
Ժամանակակից տնտեսագիտական գրականության մեջ գոյություն ունեն մրցունակության հասկացության մի շարք սահմանումներ: Առավել ընդհանուր իմաստով, մրցունակությունն ուրիշներից առաջ անցնելու հնարավորությունն է` օգտագործելով սեփական առավելությունները` առաջադրված նպատակներին հասնելու համար:

Գրականության ցանկ
1. Յու.Մ. Սուվարյան ԶԲՈՍԱՇՐՋՈՒԹՅԱՆ ՄՐՑՈՒՆԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՈՒՂՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ// «ՏՆՏԵՍԱԳԵՏ» հրատարակչություն 2014 .
2. Апатовская Т. Брендинг в индустрии гостеприимства как метод конкурентной борьбы малых гостиниц с глобальными цепочками // Бренд-менеджмент, 2004, №3.
3. Арбузова Н.Ю., Азар В.И. История гостиницы / В.И. Азар, Н.Ю. Арбузова // Парад гостиниц. — М.: №2, 2001. — С.26 — 29.
4. Гостиничный и ресторанный бизнес. // № 1 — 2001.
5. Гончару Н. Гостиничные муки // Индустрия гостеприимства. — 2006. — № 2. — С.15-17.
6. Гуляев В.Г. Организация туристской деятельности. Учебное пособие. /В.Г. Гуляев — М.: Нолидж. 2001- 253с.
7. Дурович А.П. Маркетинг в туризме: Учебное пособие / А.П. Дудович, А.С. Копанева. — М.: Экономпресс. 2000. — 143с.
8. Джанджугазова Е.А. Маркетинг в индустрии гостеприимства / Е.А. Джанджугазова — М.: Академия, 2003. — 185 с.
9. Лесник А.Л. Практика маркетинга в гостиничном и ресторанном бизнесе. / А.Л. Лесник, А.В. Чернышев — М.: Товарищ, 2000. — 286 с.
10. ….

Էջ 67 Գին 26800 Պատվիրել