Դիպլոմային Շուկայական մրցակցությունը հանրապետության առևտրի զարգացման գործում Իմեքս գրուպ ՍՊԸ-ի օրինակով
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Կատարյալ մրցակցության տեսությունը
1.1 Մրցակցության բովանդակությունը, գործառույթները, տեսակները և սուբյեկտները
1.2 Մրցակցության հիմնականտիպերը: Կատարյալ մրցակցության բնորոշ գծերը
1.3 SWOT վերլուծական համակարգ
Գլուխ 2. Գները և արտադրանքի ծավալը ոչ կատարյալ մրցակցության հիմնական մոդելներում
2.1 Գնագոյացումը զուտ մենաշնորհի պայմաններում
2.2 Մենաշնորհի էությունը և բնորոշ գծերը:
2.3 Կորուստները ոչ կատարյալ մրցակցության պայմաններում
2.4 Մենաշնորհը և գնային խտրականությունը, դրատեսակները
2.5 Հակամենաշնորհային քաղաքականության էությունը, էվոլյուցիան, հիմնական սկզբունքները և մեթոդները
Գլուխ 3. Շուկայական մրցակցության դերը հանրապետության առևտրի զարգացման գործում
3.1 Շինանյութի շուկայի մրցակցային միջավայրի նկարագրություն
3.2 SWOT վերլուծական համակարգի կիրառությամբ
3.3 ՀՀ շինանյութերի շուկայի մրցակցային միջավայրի վերլուծություն (Իմեքսգրուպ ՍՊԸ)
Եզրակացություն և առաջարկություններ
Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Филип Котлер “Основы Маркетинга”
2. Филип Котлер “Маркетинг , Менеджмент”
3. Л. Синкин, Дибб С. “Практическое руководство по сегментированию рынка”
4. Токарев Владимир “ Русский менеджмент”
5. www.usum.org
6. www.hayref.am
7. www.idealsystem.am
8. www. nortun.am
9. www. comfort-rv.am
…