diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Տուրիզմի տարածական կազմակերպումը

Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Տուրիզմի էությունը, նշանակությունը և կազմակերպման տեսական մոտեցումները
1.1 Տուրիզմը` որպես տնտեսության առանձին ճյուղ, դրա դերը և նշանակությունը
1.2 Տուրիզմի կազմակերպման դերը և նշանակությունը
Գլուխ 2. Տուրիզմի տարածական կազմակերպման հիմնախնդիրները ՀՀ-ում
2.1 Տուրիզմի տարածական կազմակերպման նախադրյալները ՀՀ-ում
2.2 Տուրիզմի դինամիկայի և կառուցվածքի վերլուծությունը ՀՀ-ում
Գլուխ 3. Տուրիզմի տարածական կազմակերպման կատարելագործման ուղիները ՀՀ-ում
Եզրակացություններ

Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ
1. Հայաստանի Հանրապետության զբոսաշրջության զարգացման հայեցակարգ, Երևան 2008թ.
2. «Հայաստանի Հանրապետության համայնքներում զբոսաշրջության զարգացման ծրագիր»` հաստատված ՀՀ կառավարության N43 արձանագրային որոշմամբ:
3. «Հայաստանի Հանրապետության սոցիալ-տնտեսական վիճակը» 2011,2012,2013,2014թ.
4. ՀՀ զբոսաշրջության ոլորտի ճյուղային և մրցակցային վերլուծություն, ԵՊՀ 2014թ.
5. Բ. Սելվինազյան, Զբոսաշրջության մարքեթինգ, Երևան 2003թ.
6. Жукова МА. Индустрия туризма: менеджмент организации. М. : Финансы и статистика, 2003.,
7. Кабушкин Н.И., Менеджмент туризма, Минск 2001,
8. Фустер Л. Теория и техника туризма. Мадрид, 1989.,
9. Янкович В.С., Безрукова Н.Л. Маркетинг в гостиничной индуст¬рии и туризме: российский и международный опыт. М.: 2002.,
10. Академия рынка. Маркетинг. Пер. с франц. – М.: 1993.,
11. Уокер Дж.Р. Введение в гостиприимство. М.: 1999.,
12. www.world-tourism.org

Էջ 37 Գին 16000 Պատվիրել