Դիպլոմային Ալկոհոլային խմիչքների բիզնես մրցակցային շուկայի ձևավորումը ՀՀ-ում
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Շուկայի մրցակցային մոդելների ուսումնասիրության մեթոդաբանական հիմքերը
1.1 Մրցակցության էությունը, նշանակությունը և գործառույթները
1.2 Շուկայական մրցակցության մոդելների ուսումնասիրությունը
Գլուխ 2. ՀՀ ալկոհոլային խմիչքների շուկայում մրցակցության վերլուծությունը
2.1 ՀՀ ալկոհոլային խմիչքների շուկայի ընդհանուր նկարագիրը
2.2 ՀՀ ալկոհոլային խմիչքների շուկայում մրցակցության առավելությունների վերլուծությունը
Գլուխ 3. ՀՀ ալկոհոլային խմիչքների բիզնեսի մրցակցային շուկայի ձևավորման ուսումնասիրությունը Կիլիկիա գարեջրի գործարանի օրինակով
3.1 Կիլիկիա գարեջրի գործարանի գործունեության առանձնահատկությունները ալկոհոլային խմիչքների շուկայում
3.2 Կիլիկիա գարեջրի գործարանի մրցակցային ռազմավարության ուսումնասիրությունը
3.3. ՀՀ ալկոհոլային խմիչքների բիզնեսի մրցակցային պայքարի կատարելագործման ուղիները Կիլիկիա գարեջրի գործարանի օրինակով
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Հատված
…Ուսումնասիրել և բացահայտել ՀՀ ալկոհոլային խմիչքների շուկայի մրցակցային իրավիճակը, հիմնախնդիրները և այս ամենի հիման վրա կատարել վերլուծություն Կիլիկիա գարեջրի գործարանի օրինակով:
Տնտեսական մրցակցությունը, որպես նոր կատեգորիա արտահայտում է այն արտադրատնտեսական հարաբերությունները, որոնք կապված են հաջողությունների հասնելու, տնտեսական գործունեության արդյունքը բարձրացնելու և մրցակիցների նկատմամբ շուկայում շահավետ դիրք գրավելու հետ։ Սակայն «մրցակցություն» տնտեսական կատեգորիան տնտեսագետների կողմից մեկնաբանվում է տարբեր կերպ։ Ա. Սմիթը այն համարում է վարքագծային կատեգորիա, երբ անհատ-գործակալները շուկայում մրցում են ապրանքների ավելի ձեռնտու վաճառքի և գնման համար։ Ֆ. Նայթը, մրցակցությունը բնութագրելով
Օլիգոպոլիայի մասին առաջին տեսական բանավեճը սկսել է Ա.Կուռնոն, վերլուծելով երկու վաճառողների միջև մրցակցությունը։ Հետագայում, երեք-չորս արտադրողների միջև մրցակցության վարքագծի վերլուծության միջոցով, նրա հետևությունները հաստատել է Է. Չեմբերլինը։ Սակայն, տնտեսագիտության մեջ օլիգոպոլիայի գաղափարը հիմնավորեցին Ջ.Ռոբինսոնը, Հ.Շտակելբերգը, Վ.Ֆելները և Մախլուպը։ Նրանք ոչ միայն դասակարգեցին օլիգոպոլիան, այլև նկարագրեցին օլիգոպոլիայի վարքագծի հիմնական տեսակները։
«Երևանի գարեջուր» գործարանը հիմնադրվել է 1952թ.: «Երևանի գարեջուր» գործարանի նպատակները նույնն են ինչ-որ բոլոր առևտրային կազմակերպություններինը` ստանալ բարձր շահույթ և շուկայում լինել առաջատար, իսկ առաքելությունն է` բնակչությանն ապահովել բարձրորակ արտադրանքով և ստեղծել աշխատատեղեր:
1997թ. վերակազմավորվել է բաժնետիրական ընկերության:
Ներկայումս ձեռնարկությունում արտադրվում է գարեջրի 10, բնական հյութերի ու նեկտարների 7 և զովացուցիչ ըմպելիքների 9 տեսակ, շշալցվում է «Ջերմուկ» հանքային ջուր:
2001թ. ընկերությունում ներդրվել և հավաստագրվել են Որակի կառավարման ISO Միջազգային ստանդարտները:
«Երևանի Գարեջուր» ՓԲԸ-ն պարբերաբար ընդլայնում է իր իրացման ցանցը` ձեռք բերելով նոր առաքման մեքենաներ, սառցարաններ, վերջինները ձեռք են բերվում Հունաստանից և Գերմանիայից պայմանագրային հիմունքներով, որի հիման վրա սառցարանների վրա հենց այնտեղ էլ փակցվում են ֆիրմայի գովազդային պատկերները: Ուսունասիրությունների արդյունքում պարզվել է, որ վաճառակետերում «Երևանի Գարեջուր» ՓԲԸ-ի սառցարանները գերազանցում են միցակիցներին…
Գրականության ցանկ
1. Գ. Կիրակոսյան Տնտեսագիտության տեսություն, Երևան 2004 թ.
2.Ա. Հ.Արշակյան «Տնտեսական մրցակցության համակարգը շուկայական էկոնոմիկայում», Երևան 1997
3.Ա. Մարկոսյան Տնտեսագիտություն բոլորի համար, Երևան 2001թ.,
4. Р. Нуреев, Теория общественного выбора, Вопросы экономики, #9, 2002,
5. Чепурин, Курс экономической теории, Киров, АСА 2002,
6. Кэмбелл Р. Макконнелл, Стэнли Л. Брю, Экономикс, (Принципы, проблемы и политика), Москва 1992,
7. …