Դիպլոմային Արտաքին միջավայրի անորոշության գործոնի ազդեցությունը ֆիրմայի ռազմավարության մշակման վրա (Տուրիստական կազմակերպության օրինակով)
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Արտաքին միջավայրի վերլուծության տեսական մոտեցումները
1.1 Արտաքին միջավայրի էությունը և դրա վրա ազդող գործոնները
1.2 Արտաքին միջավայրի վերլուծության մեթոդները
Գլուխ 2. Ռազմավարության մշակման առանձնահատկությունները և դրանում արտաքին միջավայրի ազդեցության գնահատումը
2.1 Ռազմավարության մշակման հիմնական մոտեցումները, փուլերը և եղանակները
2.2 Արտաքին միջավայրի ազդեցությունը կազմակերպության ռազմավարության մշակման վրա
Գլուխ 3. Արտաքին միջավայրի անորոշության գործոնի ազդեցությունը տուրիստական կազմակերպության ռազմավարության մշակման վրա
3.1 Տուրիստական կազմակերպության գործունեության հիմնական ուղղությունները և ընդհանուր բնութագիրը
3.2 Ռազմավարության մշակման հիմնախնդիրները տուրիստական կազմակերպությունում
3.3 Արտաքին միջավայրի անորոշության գործոնի ազդեցության գնահատումը և վերջինիս չեզոքացման ուղիները տուրիստական կազմակերպության ռազմավարության մշակման վրա
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Հատված
Արտաքին միջավայրը կազմակերպությանն անհրաժեշտ ռեսուրսների հայթայթման հիմնական աղբյուրն է: Սակայն, ինչպես հայտնի է, արտաքին միջավայրի ռեսուրսները սահմանափակ են, և կազմակերպությունը կարող է նաև չհայթայթել անհրաժեշտ ռեսուրսներ, ինչը, ըստ էության, կսահմանափակի ձեռնարկության գործունեության շրջանակներն ու հնարավորությունները: Ուստի կառավարման կարևոր խնդիրներից է արտաքին միջավայրի հետ կազմակերպության և այլ տնտեսա-վարող սուբյեկտների փոխհարաբերությունների կարգավորումը, ինչը հնարավորություն կտա իրակա-նացնելու նրա հիմնական նպատակները:
համար տեսական և տեղեկատվական հիմք են հանդիսացել կազմակերպությունների գործունեության միջավայրի, մասնավորապես տուրիստական ընկերությունների արտաքին միջավայրի վերլուծության և ուսումնասիրման բնագավառում հայ և արտասահմանյան տեսաբանների գիտական հրատարակումները, կազմակերպությունների արտաքին միջավայրի ուսումնասիրության և վերլուծության միջազգային պրակտիկայում կիրառվող գնահատման մոտեցումները:
Մակրոմիջավայրի փոփոխությունները ազդում են շուկայում կազմակերպության ռազմավարական դիրքի վրաª ներգործելով միկրոմիջավայրի գործոնների վրա: Այդ պատճառով էլ միկրոմիջավայրի վերլուծության նպատակն է անցկացնել կազմակերպության կողմից չվերահսկվող և նրա ռազմավարության պոտենցիալ արդյունավետության վրա ազդող միտումների (իրադարձությունների) մոնիտորինգը և վերլուծությունը: Քանի որ միկրոմիջավայրի գործոնների թիվը բավականին մեծ է, ապա վերլուծության մեջ չխճճվելու նպատակով նպատակահարմար է սահմանափակվել այն գործոնների վերլուծությամբ, որոնք էական ազդեցություն ունեն կազմակերպության գործունեության վրա:
Տեխնոլոգիական գործոնները չափազանց կարևոր են տնտեսական մրցակցությանը դիմանալու, շուկայում տեղ գրավելու համար: Դրանք գիտության և տեխնիկայի զարգացման շնորհիվ առաջացող տեխնոլոգիական փոփոխություններն են, արտադրանքի նոր տեսակների արտադրությունը, ինչպես նաև տեղեկատվական համակարգերում առաջընթացը: Ձեռնարկատիրության ոլորտում ոչ միայն կարևոր է մշտապես զբաղվել նորաստեղծությամբ, այլև հետևել արտաքին միջավայրում կատարվող և սպասվող գիտատեխնոլոգիական նորույթներին:
…SWOT վերլուծության այս երկու փուլերը իրենց հարաբերական ինքնուրույնության հետևանքով իրականացվում են կամայական հերթականությամբ:
Վաճառքի բաժինների համակարգողների պարտականությունների մեջ է մտնում, համապատասխան բաժնի աշխատակիցների աշխատանքային կարգապահության, հաճախորդների սպասարկման որակի, վաճառքների աճի, ֆինանսական հոսքերի ինչպես նաև այլ գործառույթների վերահսկումը: Ֆինանսական հոսքերի մասով բոլոր վաճառքի բաժինները պարտավոր են ժամանակին հաշվետու լինել հաշվապահության բաժնին, որտեղ աշխատում է 5 աշխատակից, ովքեր անմիջականորեն ենթարկվում են գլխավոր հաշվապահին:
Յուրաքանչյուր ձեռնարկության բնորոշ է իր արտաքին միջավայրը` առանձնահատուկ գոր-ծոնները, որոնք իրենց ազդեցությունն են ունենում նրա ընթացիկ և հեռանկարային գործունեության վերջնական արդյունքների վրա: Բացի այդ, կազմակերպության արտաքին միջավայրը բնութագրվում է բարդությամբ, բազմազանությամբ, փոփոխականությամբ և անորոշությամբ
Գրականության ցանկ
1. Սուվարյան Յու., Սուվարյան Ա. Գործարարության ծրագրի մշակման հիմունքները: «Ապոլոն», Երևան, 1996,
2. ՀՀ ներգնա զբոսաշրջության ոլորտի ճյուղային և մրցակցային վերլուծություն, ԵՊՀ 2014թ
3. Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. М., Дело, 1992,
4. Дафт Ричард Л. Менеджмент. СПб., Изд-во Питер, 2000,
5. Герчикова И.Н. Менеджмент. М., ЮНИТИ, 1995,
6. Львов Ю. Основы экономики и организации бизнеса. СПб., ГМП ФОРМИКА, 1992,
7. …