diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Բակալավրիատում սովորող ուսանողների մոտիվացիայի և առաջադիմության կապը

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Ուսումնական մոտիվացիա եվ առաջադիմություն
1.1 Ուսումնական մոտիվացիայի ուսումնասիրվածությունը հոգեբանության մեջ
1.2 Ինքնագնահատականը՝ որպես ուսանողի մոտիվացիայի կարևոր բաղադրիչ
1.3 Ուսումնական առաջադիմության մեկնաբանություն

Գլուխ 2. Բակալավրիատում սովորող ուսանողների մոտիվացիայի և առաջադիմության կապը
2․1 Բակալավրիատում սովորողների տարիքի նկարագրություն
2․2 Բակալավրիատում սովորող ուսանողների մոտիվացիան ու առաջադիմությունը

Գլուխ 3. Հետազոտական աշխատանք
3.1 Մեթոդիկաների նկարագրություն
3.2 Հետազոտության ընթացքը
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ
Հավելվածներ

Հատված
Բակալավրիատում սովորող ուսանողների ուսումնական մոտիվացիայի նախադրյալները պարզելու համար 20 ուսանողի շրջանում իրականացրել ենք հետազոտություն: Ուսուցման մոտիվացիան սահմանվում է որպես ուսուցման գործունեության մեջ ներգրավված մասնավոր մոտիվացիայի տեսակ: Ընդհանուր առմամբ, հոգեբանության համատեքստում, մոտիվացիան մարդու վարքագիծն ու գործունեությունը որոշող հոգեբանական գործոնների ամբողջություն է, համակարգը: Իսկ մոտիվացիայի նախադրյալները կարող են լինել արտաքին` ուսումնական գործընթացից դուրս` պայմանավորված ուսանողների` իրենց կուրսընկերների, դասախոսների հետ ունեցած հարաբերություններով, ներքին` ուսումնական գործընթացի շրջանակում: Անձնային տագնապայնության մակարդակն ախտորոշող Ա. Պրիխոժանի մեթոդի օգնությամբ բացահայտել ենք ինչպես բակալավրիատում սովորողների ընդհանուր անձնային, այնպես էլ նրա անձի համար կարևոր ոլորտների հետ կապված տագնապայնության մակարդակը (ինքնագնահատականի ու միջանձնային հա- րաբերությունների, խորհրդավոր երևույթների հետ կապված տագնապայնություն): Ա. Պրիխոժանի կողմից մշակված բացահայտ տագնապայնության մակարդակն ախտորոշող մեթոդը թույլ է տալիս բացահայտել ուսումնական մոտիվացիային նպաստող կամ, հակառակը, խանգարող հատկանիշները` որպես համեմատաբար կայուն անձնային առանձնահատկություն: Բակալավրիատում սովորողների ինքնագնահատականով պայմանավորված ուսումնական նախադրյաները բացահայտելու համար կիրառել ենք նաև Ռուբինշտեյնի մեթոդիկայի սանդղակը: Ինքնագնահատման ժամանակ յուրաքանչյուր ուսանող համապատասխան գծի երկայնքով պիտի նշի համապատասխան հատկանիշի առկայության աստիճանը: Ըստ ստացված գծի երկարության` կատարվում է գնահատում:

Գրականության ցանկ
1. Выготский Л. С., Собрание сочинений: В 6-ти т. Том. 5 /Основы дефектологии/, М.: Педогогика, 1983.
2. Гордеева Т.О., Мотивационные факторы, влияющие на достижения в учебной деятельности, или мотивация обучения: пять условий успеха // Психология в вузе 2005. №4.
3. Джеймс У. Личность. Психология самосознания. Самара, 2003.
4. Джемс В. Существует ли сознание? // Новые идеи в философии. Сб. 4, М., 1913.
5. Зимняя И.А., Педагогическая психология. М., 2002.
6. Ильин Е.П., Мотивация и мотивы. СПб.: Питер, 2002.
7. …

Էջ 55 Գին 25000 Պատվիրել