Դիպլոմային Բրենդ հասկացությունը և նրա էությունը
Բովանդակություն
1. Բրենդ հասկացությունը և նրա դերը
2. Բրենդի ստեղծման և զարգացման կազմակերպումը
3. Կազմակերպական բրենդի առանձնահատկությունները և փուլերը
Հատված
Ժամանակակից հասարակության մեջ ապրանքանիշի դերն ու տեղը ձևավորվել են մարդկային քաղաքակրթության զարգացման երկար ժամանակահատվածում: Ապագա ապրանքային նշանների առանձին պրոտո-տարրերը հայտնվեցին պարզունակ կոմունալ ձևավորման մեջ, որի գոյության ժամանակահատվածը նշանավորվեց սիմվոլիզմի ի հայտ գալով: Տոնական հագուստը, ասեղնագործությունը, զարդանախշերը, ամուլետները, դաջվածքները և քարանձավային նկարները ցուցադրական սիմվոլիզմի առաջին ձևերն էին: Հատուկ խորհրդանիշներն ու նշանները որոշում էին ցեղի անդամների սոցիալական կարգավիճակը և օգտագործվում էին համայնքի անդամներին առարկաների և դրանց պատկանելությունը նշելու համար:
Գրականության ցանկ
1. Ա. Զաքարյան, Շ. Սահակյան, Մարքեթինգի հիմունքներ, Երևան, Տնտեսագետ 2013
2. Ն. Հայրապետյան, Բրենդի կառավարման հիմնախնդիրները ՀՀ ընկերություննրում
3. Ք. Արշակյան, Մարքեթինգ և կառավարում, Երևան 2014
4. Васильева М.Д. Марка откуда ты родом? //Рекламные идеи — Yes! 1999-2000 № 4
5. Годин А.М. Брендинг. – М.: Аспект-пресс, 2007
6. Домнин В.Н. Брейдинг: новые технологии в России. 2-е изд.СПб…, 2004
7. Дэвис С. Управление активами торговой марки. секреты успешных брендов / Скотт М. Дэвис. — СПб. [и др.] : Питер, 2001
8. Рудая Е.А. Основы бренд-менеджмента: Учебное пособие для студентов вузов. — М : Аспект Пресс, 2006