diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Գենդերային հիմնախնդիրները մարքեթինգում «ՍՏՐՈՆԳ ՋԻՄ» ՍՊԸ ընկերության օրինակով

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. «Գենդերային հավասարություն» և «գենդերային մարքեթինգ» հասկացությունների զարգացման տեսամեթոդական հիմքերը
1.1. «Գենդեր» և «գենդերային հավասարություն» հասկացությունները որպես տնտեսական կատեգորիաներ
1.2. Գենդերային մարքեթինգի էությունը և կիրառման առանձնահատկությունները տարբեր երկրներում
Գլուխ 2. Գենդերային մոտեցումը մարքեթինգում և դրա կիրառման ոլորտները ՀՀ-ում
2.1. Գենդերային մարքեթինգի ռազմավարությունների կիրառման առանձնահատկությունները ՀՀ-ում
2.2. Գենդերային հիմնախնդիրների իրավիճակային վերլուծություն «Լեյդի Զոն» մարզասրահում
Գլուխ 3. «Լեյդի Զոն» մարզասրահում առկա գենդերային հիմնախնդիրների մարքեթինգային վերլուծությունը
3.1. «Լեյդի զոն» մարզասրահի կադրերի ընտրության առանձնահատկությունները
3.2. Մարքեթինգային գործիքների կիրառումը «Լեյդի զոն» մարզասրահում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված
Տնտեսության մեջ գենդերի ուսումնասիրության մոտեցումները սերտորեն կապված են հասարակության տնտեսական զարգացման ժամանակաշրջանների և, իհարկե, մարքեթինգային հասկացությունների հետ: Այսպիսով, նեոդասական միտումը կենտրոնացած էր տնային տնտեսությունների, մասնավորապես՝ աշխատանքի գենդերային բաժանման վրա: Մարքսիստական միտումը ուսումնասիրում է խնդիրը՝ գենդերային անհավասարության աղբյուրների և մեխանիզմների տեսանկյունից, և Դուրկհայմի տեսության համաձայն` մենք խոսում ենք սոցիոլոգիական մոտեցման մասին, տնտեսության մեջ գենդերի հարցի պարզաբանման նպատակով:

Գրականության ցանկ
1. Աբազյան Ն., Մանուկյան Ա., Գենդերային բաղադրիչի ներառումը Հայաստանում ՏՀՏ ոլորտի զարգացման ու տեղեկատվական հասարակության կառուցման քաղաքականություններում, Երևան 2014
2. Երկրի գենդերային իրավիճակի գնահատում, Ասիական զարգացման բանկ, 2015
3. Барлетта М. Как покупают женщины. – Вершина, 2006
4. Bartos R. Marketing to Women around the world. Harvard Business School Press, 1989
5. Berry Leonard L. Quality counts in services, too / Leonard L. Berry, Valerie A. Zeithaml, A. Parasuraman // Business Horizons. – 1985. – Vol.28 (May – June).
6. Ndubisi O.N. Relationship marketing and customer loyalty // Marketing Intelligence and Planning Vol.25, No. 1, 2007
7. Գրիգորյան Լ., Ղալումյան Ա., Ադամյան, Մ., Կնոջ կերպարը հայաստանյան գովազդում, http://www.osf.am/wp-content/uploads/2013/12/Advertising_research.pdf,
8. Глушакова Ю., Как работает гендерный маркетинг, 06.07.2016
http://www.advertology.ru/article137431.htm
9. Пиногорский Д.А.,, Гендер в современном маркетинге, Опубликовано в журнале “Маркетинг в России и за рубежом” №6 год – 2012, https://dis.ru/library/544/33148/
10. «Самые живучие и продолжительные рекламные кампании», 2012 [Электронный ресурс]. URL: adme.ru/kreativnyj-obzor/samye-zhivuchieiprodolzhitelnye-reklamnye-kampanii-119055/

Էջ 64 Գին 29000 Պատվիրել