diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Գովազդի պլանավորումը և իրականացումը ՀՀ օրինակով

Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Գովազդի սոցիալ-տնտեսական նշանակությունը շուկայական տնտեսության պայմաններում
1.1. Գովազդի էությունը, նշանակությունը և տեսակները
1.2. Գովազդի ֆունկցիաները
Գլուխ 2. Կազմակերպության գովազդային գործունեության արդյունավետության գնահատման մոդելավորումը
2.1. Գովազդային գործունեության կազմակերպումը և արդյունավետությունը
2.2. Գովազդի բյուջեի վրա ազդող գործոնները
2.3. Գովազդային գործունեության արդյունավետության գնահատման հիմնական ցուցանիշները
Գլուխ 3. Գովազդային գործունեության արդյունավետության գնահատման հիմնական մեթոդները «Ջերմուկ գրուպ» ՓԲԸ-ում
3.1. «Ջերմուկ գրուպ» ՓԲԸ-ի գործունեության առանձնահատկությունները
3.2. «Ջերմուկ գրուպ» ՓԲԸ-ի գովազդային գործունեության առանձնահատկությունները
3.3. Գովազդի բյուջեի մշակման եղանակները «Ջերմուկ գրուպ» ՓԲԸ-ում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված
Որպեսզի ֆիրմաները ճիշտ գովազդեն իրենց ապրանքը կամ ծառայությունը, նրանք պետք է հստակ պատկերացնեն արդյունավետ գովազդային գործունեություն ծավալելու ձևերը, մեթոդներն ու սկզբունքները: Շատ քիչ առևտրային կազմակերպություններ այսօր կարող են հաջող գործունեություն ծավալել առանց գովազդի այս կամ այն տեսակն օգտագործելու: Որպեսզի ի վիճակի լինի լուծել լուրջ շուկայական խնդիրներ, գովազդը պետք է հենվի շուկայական լուրջ կարգ ու կանոնի, հասկացությունների և կատեգորիաների վրա, որոնցից մեկն էլ հանդիսանում է մարքեթինգը: Հակառակ դեպքում գովազդը կիրականացնի միայն
«Իմիջ- գովազդը հիմնականում ուղղված է գործընկերների և սպառողների մոտ ընկերության և ապրանքի բարերար կերպարի (իմիջի) ստեղծմանը: Այստեղ կարևոր է շեշտել հուսալիությունը, աշխատանքների արդյունավետու-թյունը, հաճախորդների հանդեպ բարի տրամադրվածությունը, կայունությունը:
Գովազդային նյութերը ծառայում են տարբեր նպատակների և թեև կարող է թվալ, թե գովազդի նպատակը մեկն է, իրականում դա այնքան էլ այդպես չէ:
Գովազդի հիմնական նպատակներն են.
գրավել հնարավոր գնորդի ուշադրությունը,
ներկայացնել սպառողին նրա օգուտն այդ ապրանքի ձեռքբերման կամ ծառայությունից օգտվելու շնորհիվ,
Չնայած տեղական և արտասահմանյան շուկաներում հզոր մրցակիցների առկայությանը՝ այնուամենայնիվ «Ջերմուկ Գրուպ» ընկերությունը արդեն տեղական և արտասահմանյան շուկաներում զբաղեցրել է իր հեղինակավոր տեղը:
«Ջերմուկ գրուպ»-ի նման հաջողությունը պայմանավորված է նաև գովազդի կազմակերպմամբ, գովազդի տեսակների ընտրությամբ: Ընկերությունում գովազդի հարցերով հիմանականում զբաղվում է մարքետինգի բաժնի ղեկավարը (Է.Ղազարյան): Ընկերության արտադրանքը հանդիասնում է լայն սպառման ապրանք ուստի սպառողների շրջանում չկա հստակ շերտավորում այս հանգամանքը հաշվի առնելով ընկերությունը գովազդի տարածման ընտրության հարցում հասարակական որոշակի սեկտորների ուղղվածություն չունի: Քանի որ
Մարդկանց համոզելու և գրավելու հնարքից (հնարքների համակարգից) գովազդային տեղեկատվությունը այժմ դարձել է տնտեսական հարաբերությունների արգավորման հզոր գործոն..

Գրականության ցանկ
1. «ՀՀ գովազդի մասին օրենքը», 1996թ. Ապրիլի 30
2. Картер Г. «Эффективная реклама», Москва, 1991г.
3. Дейан Арманд «Реклама», Москва, 1993г.
4. Б. Картленд, А. Уильямс «Современная реклама», Довгань, 1995г.
5. Джеймс Ф. Энджей, Роджер Д. Блекуепл, Пол У. Минярд «Поведение потребителей», Санкт-Петербург, 2000г.
6. Дихтль Е., Хермген Х. «Практический Маркетинг», Москва,1995г.
7. …

Էջ 50 Գին 20000 Պատվիրել