Դիպլոմային Գովազդի տեղը և դերը մարքեթինգում
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Մարքեթինգային տեղեկատվական համակարգերի բնութագրումը
1.1 Մարքեթինգային տեղեկատվական համակարգերի նշանակությունը
1.2 Մարքեթինգային տեղեկատվության հավաքագրման կազմակերպումը
1.3 Մարքեթինգային տեղեկատվական համակարգում գովազդի դերը և կարևորությունը
Գլուխ 2. Գովազդը մարքեթինգային տեղեկատվական համակարգում և առանձնահատկությունները ՀՀ-ում
2.1 Գովազդի էֆեկտիվությունը և ազդեցությունը սպառողների վարքի վրա
2.2 Գովազդին ներկայացվող պահանջները ՀՀ-ում
2.3 ՀՀ կազմակերպություններում գովազդային ռազմավարությունը և զարգացման միտումները
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Ռ. Էվանս, Բ. Բերման «Մարքեթինգ» Երևան 1993թ.
2. Շ.Ս.Սահակյան, «Մարքեթինգային տեղեկատվություն և մարքեթինգային հետազոտություն», Երևան, 2006.
3. Ա. Թադևոսյան, Մանուկյան, Օդաբաշյան «Միջազգային մարքեթինգ»
4. Авер, Бернс “Современная реклама” М.: издательство “Довгань”, 1995 г.
5. А.Л.Лесник и А.В.Чернышев, авторы учебника “Практика маркетинга в гостиничном и ресторанном бизнесе”
6. А.Н. Чумиков “Связи с общественностью”, Издательство “Дело” 2000 год
7. Акулич И.Л. Маркетинг. – Мн.: Выш.шк, 2002.
8. Барнетт Дж., Мориарти С. “Маркетинговые коммуникации. Интегрированный подход” – Питер, 2001 г.
9. Бернет Дж., Мориарти С. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход. – СПб.: Питер,2001.
…