diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Դրամավարկային քաղաքականությունը և արժեթղթերի շուկայի զարգացման փոխառընչությունները ՀՀ-ում

Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Դրամավարկային քաղաքականությունը որպես տնտեսության պետական կարգավորման ուղղություն
1.1 Դրամավարկային քաղաքականության զարգացման տեսական հիմքերը
1.2 Դրամավարկային քաղաքականության նպատակները, գործիքները և իրականացման ուղղությունները
1.3 Տնտեսության վրա դրամավարկային քաղաքականության ազդեցության փոխանցումային կառուցակարգերի գնահատումը ՀՀ -ում
Գլուխ 2. Արժեթղթերի շուկայի տնտեսական նշանակությունը և փոխառնչությունը դրամավարկային քաղաքականության հետ
2.1 Արժեթղթերի շուկայի նշանակությունը տնտեսական աճի ապահովման գործում
2.2 ՀՀ արժեթղթերի շուկայի կայացման ընդհանուր գնահատականը և զարգացման արդի ողղությունները
2.3 Դրամավարկային քաղաքականության և արժեթղթերի շուկայի փոխազդեցության դրսևորումները զարգացող և զարգացած երկրներում
Գլուխ 3. Դրամավարկային քաղաքականության ազդեցության գնահատումը ՀՀ արժեթղթերի շուկայի վրա և դրա բարելավման հնարավորությունները
3.1 Դրամավարկային քաղաքականության շուկայական գործիքների առաձնահատկությունները ՀՀ արժեթղթերի շուկայում
3.2 ՀՀ արժեթղթերի շուկայի ակտիվացման վրա դրամավարկային քաղաքականության ազդեցության արդի կառուցակարգերը
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված
ՀՀ կենտրոնական բանկի դրամավարկային քաղաքականության միջոցով արժեթղթերի շուկայի զարգացման, թերևս, ամենախոստումնալից ուղին այնպիսի գործիքի և կառուցակարգի մշակումն է, որը շուկա ստեղծողներին և գործակալներին կապահովի իրենց պարտավորությունների կատարման համար անհրաժեշտ վարկային ռեսուրսներով: Գործիքի ստեղծումն առավել արդիական է ոչ բանկ շուկա ստեղծողների և գործակալների դեպքում, որոնք, ի տարբերություն առևտրային բանկերի, չունեն մեծածավալ ազատ դրամական միջոցներ և հաճախ, մասնավորապես, շուկայական անկայունության պայմաններում, երբ մեծ թվով ներդրողներ միաժամանակ վաճառում են արժեթղթերը, կարող են անվճարունակության խնդրի առաջ կանգնել և չկարողանալ կատարել իրենց՝ որպես շուկա ստեղծողի պարտավորությունը, այն է՝ գնել վաճառվող արժեթղթերը: Որպես ասվածի ապացույց կարող ենք նշել 2014թ. վերջին 2015թ. վկզբին պետական պարտատոմսերի շուկայում տեղի ունեցած իրադարձությունները, երբ շուկայական անկայունությամբ պայմանավորված (երբ մեծ թվով ներդրողներ միաժամանակ արժեթղթերի վաճառքի հայտեր էին ներկայացնում) մի քանի օր շարունակ շուկա ստեղծողները չէին իրականացնում ուղենշային պարտատոմսերի գնանշում, նույնիսկ պատրաստ լինելով վճարելու շուկա ստեղծողի պարտականությունների համար սահմանված տուգանքը: Խնդիրն այլ է բանկ հանդիսացող շուկա ստեղծողների և գործակալների պարագայում, որոնց դեպքում ևս ներկայացված գործիքի կիրառումը էականորեն կմեծացնի վերջիններիս շահագրգռավությունը մատուցելու շուկա ստեղծողների ծառայություններ: Բանն այն է, որ երբ արժեթղթերի թողարկում նախատեսող ընկերությունները դիմում են առևտրային բանկերին իրենց արժեթղթերը թողարկելու և շուկա ստեղծողի գործառույթները իրականացնելու համար, վերջիններս արժեթղթեր թողարկող ընկերություններին ուղղորդում են դեպի բանկային վարկավորում՝ այդ կերպ խոչընդոտելով արժեթղթերի շուկայի զարգացմանը:

Գրականության ցանկ
1. «ՀՀ կենտրոնական բանկի մասին» ՀՀ օրենքի 4-րդ հոդված
2. Ա. Մարկոսյան, Տնտեսագիտություն բոլորի համար, Երևան 2006թ. Էջ 266
3. Անանյան Կ., «Դրամավարկային քաղաքականության հիմնախնդիրները անցումային տնտեսությամբ երկրներում», Երևան, 2006թ., էջ 12
4. ՀՀ ԱՎԿ վիճակագրական տարեգրքեր 2000-2018թթ., ՀՀ ԿԲ 2018թ. 4-րդ եռամսյակի գնաճի հաշվետվություն,
5. ՀՀ ԿԲ 2008-2019թթ. տարեկան տեղեկագրեր
6. Ռ.Ա.Թովմասյան, Տնտեսագիտության տեսություն, Երևան 2010թ. էջ 250
7. …

Էջ 71 Գին 32500 Պատվիրել