diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Երեխաների մարզական ընդունակությունների ուսումնասիրությունը

Բովանդակություն
Ներածություն

Գլուխ 1.
Ընտրության կենսաբանական և ֆիզիկական բնագավառը
1.1 Սպորտային ընտրության հիմնական դրույթները և մեթոդները, կենսաբժշկական բնագավառ
1.2 Երեխաների վաղաժամկետ ընտրության
մորֆոկենսաքիմիական ուսումնասիրությունը
1.3 Մարզական միջոցառումների ընտրության կապը մարմնաձևերի հետ

Գլուխ 2.
Ֆիզիկական պատրաստվածություն և սպորտ
2.1 Ընտրության գործընթացում երեխաների ֆունկցիոնալ հնարավորությունների որոշման մեթոդները
2.2 Բազմակողմանի ֆիզիկական պատրաստվածության ինտեգրալ գնահատականի մեթոդիկան
2.3 Սպորտի առանձին տեսակներում մարզիկների հաջող ավանդների գնահատումը

Գլուխ 3.
Սպորտ, մանկավարժություն, հոգեբանություն
3.1 Սպորտի կանխատեսման և ընտրության
մանկավարժա-հոգեբանական բնագավառը
3.2 Ընտրության և նրա բարոյական կողմի անձնական-պատճառաբանական մոտեցումը

Եզրակացություն

Հատված
Որպես մարդու մորֆոլոգիական և ֆունկցիոնալ յուրահատկությունների ի ծնե դրսևորում՝ հնարավորությունների բացահայտումը ընդհանուր առմամբ հանդիսանում է հատուկ հոգեբանական-մանկավարժական բնագավառ, որն ընտրում է սպորտի տարբեր տեսակների պարապմունքների կողմնորոշումը և ընտրությունը:
Երեխայի մուտքը սպորտ սկսվում է կամ կոնկրետ տեսակի ընտրությունից, կամ էլ կոնկրետ սպորտային խմբակում նրան ներգրավելուց: Եվ միայն դրանից հետո է սկսվում պարապմունքների փուլը, խմբում նրա դաստիարակությունը, արտաքին միջավայրին հարմարվելը: Սպորտային կյանքում չափազանց կարևոր է, որ այդ առաջին քայլը հաջող ստացվի:
Դեռ 16-րդ դարում Ֆ. Բեկոնն ասել է, որ երջանիկ են նրանք, ում բնությունը գտնվում է իր պարապմունքներին համաձայն: Հետևաբար, նախքան մարդը կընտրի որևէ զբաղմունք, անհրաժեշտ է իմանալ, թե ինչին է հակված նրա բնությունը: Հազվադեպ չեն դեպքերը, երբ մարդու ի ծնե ունեցած հատկությունները սահմանում են նրա հնարավորությունները աշխատանքային կամ սպորտային գործունեության մեջ: Մորֆոլոգիական և ֆունկցոնալ յուրահատկությունների համընկնումը բնութագրում է մարդու տաղանդը այս կամ այն գործունեության մեջ:

Գրականության ցանկ
1. Бахрах И.И., Волков В.М. Взаимосвязь некоторых функциональных показателей с пропорциями тела мальчиков пубертатного периода /Теория и практика физич. к -ры. — 1974. — № 7.
2. Бондаревский Е.А., Мамаджанов Н.М. Исследование зависимости результатов физических упражнений от морфофункциональных особенностей школьного возраста. Теория и практика физической культуры. — 1981. — №10. — С. 36038.
3. Бриль М.С. Отбор в спортивных играх. – М., 1980.
4. Булгакова Н.Ж. Отбор и подготовка юных пловцов. — М.: ФиС, 1986
5. Булгакова Н.Ж., Воронцов Л.Р. Изучение стабильных показателей как основа для прогнозирования спортивных способностей. Теория и практика физической культуры. — 1976. — №1
6. Бунак В.В. Антропометрия. — М., 1940.
7. В.Н. Селуянов; М.П. Шестаков. Определение одаренностей и поиск талантов в спорте. – М.: Спорт. Академ. Пресс, 2000
8. Волков Л.В. Физические способности детей и подростков. — Киев:Здоровье, 1981
9. Голомазов С., Чирва Б. Футбол. Становление технического мастерства. – М., 1999. – С. 23029;
10. Губа В.П. Возрастные основы формирования спортивных умений. –Смоленск, 1996
….

Էջ 45 Գին 19000 Պատվիրել