diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Երևան քաղաքի հյուրանոցային ցանցում հանդես եկող առանձնահատուկ ծառայությունները

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Հյուրանոցային ծառայություններ
1.1. Հյուրանոցային ծառայությունների էությունը և բովանդակությունը
1.2. Հյուրանոցային ծառայությունների դերը և նշանակությունը
1.3. Հյուրանոցների դասակարգումը և տեսակները
Գլուխ 2. Հյուրանոցային ցանցեր
2.1. Հյուրանոցային ցանցերի ստեղծման նախանշանները
2.2. Հյուրանոցային ցանցերի առանձնահատկությունները
Գլուխ 3. Երևան քաղաքի հյուրանոցային ցանցերի առանձնահատկությունները
3.1 Ցանցային հյուրանոցների ծառայությունները
3.2 Ծառայությունների առանձնահատկությունները
3.3 Երևան քաղաքի հյուրանոցների զարգացման միտումները
Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված
Հյուրանոցային ծառայությունները ուղղված են մարդկանց ժամանակավոր բնակության համար անհրաժեշտ պայմանների ապահովմանը՝ զբոսաշրջության և հանգստի, աշխատանքային գործուղումների և այլ դեպքերում:
Հյուրանոցային ծառայությունների անհրաժեշտությունն ի հայտ է եկել մարդկանց ճանապարհորդելու հետ մեկտեղ: Քանի որ պահանջարկը ծնում է առաջարկ, ստեղծվել են հաստատություններ, որտեղ մարդիկ կարող էին գիշերել, հետագայում դրան զուգորդեց սննդի ծառայությունները: Այսօր արդեն հյուրանոցային ծառայությունները բազբազան են և բազմաբովանդակ:
Հյուրանոցը կոմերցիոն հաստատություն է, որը տուրիստական շուկայում ստեղծում և առաջարկում է իր «ապրանքը»՝ համալիր ծառայությունների տեսքով, որոնցից հիմնականը համարվում են ՝ տեղավորման և սննդի ծառայությունները:

Գրականության ցանկ
1. Бородина В.В. Ресторанно-гостиничный бизнес. Учет, налоги, маркетинг, менеджмент — М.: Книжный мир, 2008.
2. Гостиничный бизнес: классификация гостиниц и других средств размещения: учеб. Пособие. — М.:финансы и статистика,2004.-144с.
3. Дурович А.П., Кабушкин Н.И., Сергеева Т.И. — Организация туризма, Минск 2003,
4. Жулевич Е.В., Копанев А.С. — Организация туризма, Минск 1999, Кабушкин Н.И., Бондаренко Г.А. Менеджмент гостиниц и ресторанов: Учеб. пособие. — 2-е изд. — Мн.: Новое знание, 2001. — 216с.
5. Кабушкин Н.И, Бондаренко Г.А. Менеджмент гостиниц и ресторанов. 2010г.
6. Кабушкин Н.И, Бондаренко Г.А. Менеджмент гостиниц и ресторанов. 2012г.
7. Кусков А․С․ Гостиничное дело, учебное пособие, 2009г.,
8. Котлер, Ф. С. Маркетинг. Гостеприимство и туризм [Текст]: учебник для вузов / перевод с английского. – М.: «ЮНИТИ» 2008. – 115 с.
9. Квартальнов В.А., Теория и практика туризма, Учебник, 2006.
10. ……..

Էջ 66 Գին 29700 Պատվիրել