Դիպլոմային Էլեկտրոնային ֆինանսական ծառայությունների ժամանակակից շուկան և դրա զարգացման հեռանկարները ՀՀ-ում
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Էլեկտրոնային ֆինանսական ծառայությունների էությունն ու առանձնահատկությունները
1.1. Էլեկտրոնային ֆինանսական ծառայությունների առաջացումը և հիմնական առանձնահատկությունները
1.2. Էլեկտրոնային ֆինանսական ծառայությունների շուկայի կառուցվածքն ու առանձնահատկություններ
Գլուխ 2. Էլեկտրոնային ֆինանսական ծառայությունների ժամանակակից շուկայի արդի իրավիճակն ու միտումները
2.1. Էլեկտրոնային ֆինանսական ծառայությունների շուկայի իրավիճակը աշխարհում
2.2. Էլեկտրոնային ֆինանսական ծառայությունների ժամանակակից միջազգային շուկայի հիմնական միտումները
Գլուխ 3. Էլեկտրոնային ֆինանսական ծառայությունների շուկայի զարգացման հեռանկարները ՀՀ-ում
3.1. Էլեկտրոնային ֆինանսական ծառայությունների շուկայի իրավիճակն ու հիմնախնդիրները ՀՀ ֆինանսական ծառայությունների շուկայում
3.2. Էլեկտրոնային ֆինանսական ծառայությունների զարգացման միտումները ՀՀ-ում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ
Հատված
Նախորդ պարագրաֆում քննարկեցին ՀՀ-ում էլեկտրոնային ֆինանսական ծառայությունների շուկայի հիմնական սեգմենտները, գործիքները, կիրառությունները ու բացահայտեցինք խնդիրները: Սկսած 2020թ. մարտից Հայաստանում սկսեցին կտրուկ ավելանալ տարաբնույթ է էլեկտրոնային ծառայությունների նկատմամբ: Երբ Հայաստանում մտցվեց արտակարգ դրություն և համատարած կարանտին, բոլոր հնարավոր օնլայն հարթակներն սկսեցին ակտիվանալ, որոնք ավելացրեցին պահանջարկը էլեկտրոնային ֆինանսական ծառայությունների նկատմամբ: Հատկապես ակտիվացան էլեկտրոնային վճարները տարբեր գործիքներով, դրամական անկանխիկ փոխանցումները և այսպես շարունակ: Իրականում, 2020թ. համավարակը ստեղծեց ամենանպաստավոր պայմանները էլեկտրոնային ֆինանսական տարբեր գործիքների ստեղխման, կիրառման և ակտիվացման համար: Բացի դրանից, բանկերը և այլ սպասարկող կազմակերպություններ սկսեցին թվային և օնլայն ծառայությունները մատուցել լրացուցիչ զեղչված սակագներով: Այս արագ աճը և պահանջարկի կտրուկ թռիչքը էլեկտրոնային ֆինանսական ծառայությունների նկատմամբ ստեղծել են այնպիսի միջավայր, որ արդիականացման և նոր ստանդարտների ընդունման կարիք կա ոլորտում: Ներկայումս Հայաստանի էլեկտրոնային ֆինանսական ծառայությունների շուկան կարգավորվում է բացառապես ՀՀ ԿԲ համապատասխան կանոնակարգերով, սակայն իրականում կարիք կա նոր, ավելի արդիական համակարգերի ստեղծման, որոնք հնարավորություն կտան ունենալ արագ արձագանքման հնարավորություններ: Կենտրոնական բանկի վճարահաշվրկային համակարգի հաշվետվությունները պետք է համապատասխանեցվեն էլեկտրոնային ֆինանսական ծառայությունների շուկային: Հայաստանում էլեկտրոնային ֆինանսական ծառայությունների շուկան ներկայումս զարգացման միտումներ է դրսևորում և կարիք ունի լրացուցիչ օրենսդրական կարգավորման: Անհրաժեշտ է մշակել և ընդունել էլեկտրոնային ֆինանսական ծառայությունների շուկայի կարգավորման մասին օրենք, որը կսահմանի, թե ինչ գործարքներ են իրականացվում, ինչ սահմանաչափեր կան, ինչ երաշխիքներ և սակագներ գոյություն ունեն:
Գրականության ցանկ
1. Վճարահաշվարկային համակարգի մասին ՀՀ օրենքը, 24.11.2004:
2. Հայաստանի ՏՀՏ ոլորտի հետազոտության հաշվետվություն, Ձեռնարկությունների ինկուբատոր հիմանդրամ, Երևան 2019:
3. Абрамова П.Н. Электронные финансовые услуги в России: проблемы и возможности // Вестник Таганрог ского института управления и экономики.— 2018.— № 10.
4. Галкин А.И., Становление и тенденции развития рынка электронных финансовых услуг, Финансовые исследования. № 11. 2005, с. 55.
5. Горбачев В.Л., Макаров В.В. Производственно-финансовая реструктуризация предприятия: методология и практика. СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 2001.-317с.
6. Желтоносое В.М., Иванов Е.Л., Корниенко Е.А. Финансы акционерных обществ: Научное издание. Краснодар: КубГУ, 2002.-430 с.22.3имин И.А. Реальные инвестиции. Учеб. пос. М.: Ассоциация авторов и издателей “Тандем”. Изд-во “Энмос”, 2000. — 304 с.
7. …