diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Կազմակերպության հանրային կապերի կառավարման՝ PR-ի հայաստանյան փորձի վերլուծություն

Բովանդակություն
Ներածություն

Գլուխ 1. PR-ի էությունը և առանձնահատկությունները
1.1. PR հասկացությունը և դրա սահմանման առանձնահատկությունները
1.2. PR և կոմունիկացիոն տեխնոլոգիաները և դրանց դերը կազմակերպության կառավարման համակարգում
1.3. Հասարակության հետ կապերի զարգացման առանձնահատկությունները արտասահմանյան կազմակերպություններում և կառավարման փորձի կիրառության վերլուծություն

Գլուխ 2. Հասարակության հետ կապերի կառավարման զարգացման ուղիները ՀՀ-ում
2.1 Հասարակության հետ կապերի կառավարման հայաստանյան փորձի վերլուծություն
2.2. Հասարակության հետ կապերի կառավարման զարգացման հեռանկարները ՀՀ-ում

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված
PR-ը արդյունավետ գործունեության հիմնական գրավականներից և շարժիչ ուժերից մեկն է:
Ընդհանրապես ցանկացած թեմայի ուսումնասիրությունն ու վերլուծութունն սկսելուց առաջ, անհրաժեշտ է բացահայտել դրա կարևորությունը, ուսումնասիրման անհրաժեշտությունը, այդ թեմայի արդիականությունը և այսպես շարունակ:
Նախ սկսենք թեմայի կարևորությունից: PR-ը վերջին ժամանակներում այնքան է կարևորվում, որ նույնիսկ անձնական իմիջի համար են մարդիկ դիմում PR-ի մեթոդներին: Իսկ ինչ վերաբերում է ֆինանսական շուկայի PR տեխնոլոգիաներին, ապա միանշանակ դա ևս կարևոր է, քանի որ ժամանակակից պայմաններում հնարավոր չէ պատկերացնել ցանկացած գործունեության հաջող ընթացք առանց PR և կոմունիկացիոն տեխնոլոգիաների կիրառման:

Գրականության ցանկ
1. PR: Современные технологии: Учебное пособие. Под ред. Л.В. Володиной. СПб.: ИВЭСЭП, Знание, 2008. — 263 с.
2. Алешина И.В. Паблик рилейшнз для менеджеров. Учебник. М.: ЭКМОС, 2004.-480 с.
3. Бакулев Г.П. Массовая коммуникация: Западные теории и концепции. М.: Аспект Пресс, 2010. 192 с.
4. Блэк С. Паблик рилейшнз. Что это такое? М.: Новости: Сов.-австр. Предприятие «АСЭС-Москва», 1990. 239 с.
5. Баркеро Кабреро Хосе Даниэль. Связи с общественностью в мире финансов. Ключ к успеху. Пер. с исп. со 2-го изд. М.: Дело, 1997. — 80 с.
6. П.Бутырина М.В. Связи с общественностью в кризисных ситуациях. • Иваново, 2009. 96 с.
7. Василенко А.Б. Пиар крупных российских корпораций. — 2-е изд. — М.: ГУ ВШЭ, 2002. 304 с.
8. З.Васильева Д.Н. Репутация банка в условиях кризиса: практическое пособие. М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и Ко», 2010. — 120 с.
9. Гринберг Т.Э. Политические технологии: ПР и реклама. М.: Аспект Пресс, 2005.-317 с.

Էջ 61 Գին 25000 Պատվիրել