Դիպլոմային Կառավարչական որոշումների ընդունման իրագործման առանձնահատկությունները ՏՏ կազմակերպություններում (կազմակերպության նյութերով)
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Կառավարչական որոշումների դերը ևնշանակությունը կազմակերպությունում
1․1 Կառավարչական որոշումների էությունը, դասակարգումը և ընդունման փուլերը
1․2 Կառավարչական որոշումների իրագործման գործընթացի առանձնահատ-կությունները
1․3 Կառավարչական որոշումների ընդունման միջազգային և տեղական փորձը
Գլուխ 2. Կառավարչական որոշումների ընդունումը և դրա արդյունավետության բարձրացման ուղիները «ՎիվաԴել-ՄՏՍ» ընկերությունում
2.1 «ՎիվաՍել-ՄՏՍ» ընկերության ընդհանուր բնութագիրը
2.3 Կառավարչական որոշումների արդյունավետության բարձրացման ուղիները «ՎիվաՍել-ՄՏՍ» ընկերությունում
Եզրակացություններ եվ առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ
Հատված
«ՎիվաՍել-ՄՏՍ» ընկերությունը գործունեություն իրականացնելու արտոնագիր է ստացել 2004 թվականին: Գործունեությունն սկսելով փոքրաթիվ կազմով, գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանի ղեկավարած ընկերությունն իր առջև նպատակ էր դրել կարճ ժամկետում կայուն ցանց ապահովել ամբողջ հանրապետությունում և սպասարկել առաջին զանգը: Երևանում առաջին բազային կայանները տեղադրվեցին Հայաստանի ազգային գրադարանի, Հայաստանի պատմության թանգարանի և Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանի Ընդերքաբանության և մետալուրգիայի ֆակուլտետի շենքերի տանիքներին, ինչի շնորհիվ հնարավոր դարձավ կատարել առաջին զանգը: «ՎիվաՍել-ՄՏՍ» -ի ներցանցային առաջին զանգը կատարվել է 2005 թ.-ի հուլիսի 1-ին` նոր դարաշրջանի սկիզբ ազդարարելով Հայաստանի հեռահաղորդակցության ոլորտում: Ընկերությանը հաջողվեց կարճ ժամանակահատվածում հիմնովին փոխել ոլորտում առկա պատկերը` GSM ծառայությունները հասանելի դարձնելով յուրաքանչյուրին: Ծախսարդյունավետության, բարձր որակի, վստահելիության և ընդարձակ ծածկույթի շնորհիվ՝ ընկերությունը ժողովրդականություն և հեղինակություն ձեռք բերեց բնակչության շրջանում: 2006 թ.-ին ընկերությունը շարունակում է զարգացնել ոչ միայն իր ցանցը, այլև՝ կազմակերպական կառուցվածքը: Կազմակերպության երկարաժամկետ ծրագրերի հիմքում բաժանորդներին ընձեռնվող հնարավորությունների և մատուցվող ծառայությունների որակի բարձրացումն էր: Աշխատանքներ էին տարվում բջջային ցանցի ընդարձակման և մարդկային ռեսուրսների հավաքագրման արդյունավետ քաղաքականության կիրառման ուղղությամբ: 2006 թվականի հունվարի դրությամբ՝ ՎիվաՍել-ին հաջողվել էր գրավել շուկայի մասնաբաժնի 50 տոկոսը (ավելի քան 350 000 բաժանորդ): Նույն թվականի սեպտեմբերին ընկերության բջջային ցանցը հասանելի էր երկրի բնակեցված տարածքի 90 տոկոսում: 2007 թ. սեպտեմբերին, բաժնետոմսերի 80 տոկոսի վաճառքից հետո, ընկերությունը դարձավ ԱՊՀ տարածքում խոշորագույն միջազգային բջջային օպերատորներից մեկի` ռուսաստանյան «Մոբիլնիյե Տելեսիստեմի» («ՄՏՍ») ընկերության դուստր ձեռնարկությունը: Գործառույթային նոր ռազմավարությանը, նպատակների սահմանմանը, ընդհանուր կորպորատիվ առաքելության ձևակերպմանը զուգահեռ` մշակվում է նաև «ՎիվաՍել-ՄՏՍ» -ի կազմակերպչական նոր կառուցվածքը:
Գրականության ցանկ
1. Մենեջմենթ, Յու .Մ. Սուվարյանի ընդհանուր խմբագրությամբ, Եր, Տնտեսագետ, 2016
2. Ռուբեն Հայրապետյան, Մասնակցային կառավարման զարգացման ուղղությունները տեղական իքնակառավարման համակարգում, Երևան 2015թ
3. Акофф Р. Искусство решения проблем: Пер. с англ. — М.: Мир, 1982.
4. Алдокин И.П., Бубенко И.В., Теория принятия решений. Киев: Наукова думка, 1990
5. Виханский О.С., Стратегическое управление. М.: Гардарики, 2000
6. Гончаров В.В. Ключевые моменты управления и их практическое значение. М.: Дело, 2004
7. …