diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Կառավարչական որոշումների ընդունման իրագործման առանձնահատկությունները ՏՏ կազմակերպություններում (կազմակերպության նյութերով)

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Կառավարչական որոշումների դերը ևնշանակությունը կազմակերպությունում
1․1 Կառավարչական որոշումների էությունը, դասակարգումը և ընդունման փուլերը
1․2 Կառավարչական որոշումների իրագործման գործընթացի առանձնահատ-կությունները
1․3 Կառավարչական որոշումների ընդունման միջազգային և տեղական փորձը

Գլուխ 2. Կառավարչական որոշումների ընդունումը և դրա արդյունավետության բարձրացման ուղիները «ՎիվաԴել-ՄՏՍ» ընկերությունում
2.1 «ՎիվաՍել-ՄՏՍ» ընկերության ընդհանուր բնութագիրը
2.3 Կառավարչական որոշումների արդյունավետության բարձրացման ուղիները «ՎիվաՍել-ՄՏՍ» ընկերությունում
Եզրակացություններ եվ առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված
«ՎիվաՍել-ՄՏՍ» ընկերությունը գործունեություն իրականացնելու արտոնագիր է ստացել 2004 թվականին: Գործունեությունն սկսելով փոքրաթիվ կազմով, գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանի ղեկավարած ընկերությունն իր առջև նպատակ էր դրել կարճ ժամկետում կայուն ցանց ապահովել ամբողջ հանրապետությունում և սպասարկել առաջին զանգը: Երևանում առաջին բազային կայանները տեղադրվեցին Հայաստանի ազգային գրադարանի, Հայաստանի պատմության թանգարանի և Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանի Ընդերքաբանության և մետալուրգիայի ֆակուլտետի շենքերի տանիքներին, ինչի շնորհիվ հնարավոր դարձավ կատարել առաջին զանգը: «ՎիվաՍել-ՄՏՍ» -ի ներցանցային առաջին զանգը կատարվել է 2005 թ.-ի հուլիսի 1-ին` նոր դարաշրջանի սկիզբ ազդարարելով Հայաստանի հեռահաղորդակցության ոլորտում: Ընկերությանը հաջողվեց կարճ ժամանակահատվածում հիմնովին փոխել ոլորտում առկա պատկերը` GSM ծառայությունները հասանելի դարձնելով յուրաքանչյուրին: Ծախսարդյունավետության, բարձր որակի, վստահելիության և ընդարձակ ծածկույթի շնորհիվ՝ ընկերությունը ժողովրդականություն և հեղինակություն ձեռք բերեց բնակչության շրջանում: 2006 թ.-ին ընկերությունը շարունակում է զարգացնել ոչ միայն իր ցանցը, այլև՝ կազմակերպական կառուցվածքը: Կազմակերպության երկարաժամկետ ծրագրերի հիմքում բաժանորդներին ընձեռնվող հնարավորությունների և մատուցվող ծառայությունների որակի բարձրացումն էր: Աշխատանքներ էին տարվում բջջային ցանցի ընդարձակման և մարդկային ռեսուրսների հավաքագրման արդյունավետ քաղաքականության կիրառման ուղղությամբ: 2006 թվականի հունվարի դրությամբ՝ ՎիվաՍել-ին հաջողվել էր գրավել շուկայի մասնաբաժնի 50 տոկոսը (ավելի քան 350 000 բաժանորդ): Նույն թվականի սեպտեմբերին ընկերության բջջային ցանցը հասանելի էր երկրի բնակեցված տարածքի 90 տոկոսում: 2007 թ. սեպտեմբերին, բաժնետոմսերի 80 տոկոսի վաճառքից հետո, ընկերությունը դարձավ ԱՊՀ տարածքում խոշորագույն միջազգային բջջային օպերատորներից մեկի` ռուսաստանյան «Մոբիլնիյե Տելեսիստեմի» («ՄՏՍ») ընկերության դուստր ձեռնարկությունը: Գործառույթային նոր ռազմավարությանը, նպատակների սահմանմանը, ընդհանուր կորպորատիվ առաքելության ձևակերպմանը զուգահեռ` մշակվում է նաև «ՎիվաՍել-ՄՏՍ» -ի կազմակերպչական նոր կառուցվածքը:

Գրականության ցանկ
1. Մենեջմենթ, Յու .Մ. Սուվարյանի ընդհանուր խմբագրությամբ, Եր, Տնտեսագետ, 2016
2. Ռուբեն Հայրապետյան, Մասնակցային կառավարման զարգացման ուղղությունները տեղական իքնակառավարման համակարգում, Երևան 2015թ
3. Акофф Р. Искусство решения проблем: Пер. с англ. — М.: Мир, 1982.
4. Алдокин И.П., Бубенко И.В., Теория принятия решений. Киев: Наукова думка, 1990
5. Виханский О.С., Стратегическое управление. М.: Гардарики, 2000
6. Гончаров В.В. Ключевые моменты управления и их практическое значение. М.: Дело, 2004
7. …

Էջ 64 Գին 30000 Պատվիրել