diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Կոմունիկացիոն գործընթացի իրագործումը կազմակերպություններում և դրա արդյունավետությունը (կազմակերպության օրինակով)

Բովանդակություն
Ներածություն

Գլուխ 1. Կոմունիկացիոն գործընթացի առանձնահատկությունները ընկերության կառավարման համակարգում
1.1 Կոմունիկացիոն գործընթացի էությունը, նշանակությունը և հիմնական փուլերը
1.2 Կոմունիկացիոն գործընթացի կառավարումը
1.3 Կոմունիկացիոն գործընթացի կառավարման արդյունավետության գնահատման մեթոդաբանությունը

Գլուխ 2 Կոմունիկացիոն գործընթացի առանձնահատկությունները «ՎՏԲ-Հայաստան բանկ» ՓԲԸ –ում
2.1 «ՎՏԲ-Հայաստան բանկ» ՓԲԸ-ի գործունեության առանձնահատկությունները
2.2. «ՎՏԲ-Հայաստան բանկ» ՓԲԸ-ի կոմունիկացիոն գործընթացի իրագործման վերլուծությունը
2.3 «ՎՏԲ-Հայաստան բանկ» ՓԲԸ-ի կոմունիկացիոն գործընթացի արդյունավետության բարձրացման ուղիները

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ
1. Յու, Սուվարյան, Մենեջմենթ, Երևան 2012թ.,
2. Սուվարյան Ա.Մ., Առևտրային բանկերի կորպորատիվ ռազմավարությունը և դրա արդյունավետությունը, Եր., ՀՌՀ հրատ., 2008,
3. Панфилова А.П. Деловая коммуникация в профессиональной деятельности. СПб., Знание, 2001,
4. Спицнадель В.Н., Основы системного анализа, М.-СПб.: ИД Бизнес- пресса, 2000,
5. Моисеев Н.Н., Раставание с простотой, М.: АГРАФ, 1998,
6. Дафт Р. Менеджмент /Пер. с англ./. СПб., Питер, 2000,
7. Ковалев Г. Д. Инновационные коммуникации – М., 2000 г.,
8. Пиз А. Язык телодвижений. Как читать мысли других людей по их жестам. Нижний Новгород, Ай Кью, 1992,
9. Якокка Л. Карьера менеджера. М., Прогресс, 1991,

Էջ 67 Գին 27000 Պատվիրել