Դիպլոմային Կոմունիկացիոն գործընթացի իրագործումը կազմակերպություններում և դրա արդյունավետությունը (կազմակերպության օրինակով)
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Կոմունիկացիոն գործընթացի առանձնահատկությունները ընկերության կառավարման համակարգում
1.1 Կոմունիկացիոն գործընթացի էությունը, նշանակությունը և հիմնական փուլերը
1.2 Կոմունիկացիոն գործընթացի կառավարումը
1.3 Կոմունիկացիոն գործընթացի կառավարման արդյունավետության գնահատման մեթոդաբանությունը
Գլուխ 2 Կոմունիկացիոն գործընթացի առանձնահատկությունները «ՎՏԲ-Հայաստան բանկ» ՓԲԸ –ում
2.1 «ՎՏԲ-Հայաստան բանկ» ՓԲԸ-ի գործունեության առանձնահատկությունները
2.2. «ՎՏԲ-Հայաստան բանկ» ՓԲԸ-ի կոմունիկացիոն գործընթացի իրագործման վերլուծությունը
2.3 «ՎՏԲ-Հայաստան բանկ» ՓԲԸ-ի կոմունիկացիոն գործընթացի արդյունավետության բարձրացման ուղիները
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Յու, Սուվարյան, Մենեջմենթ, Երևան 2012թ.,
2. Սուվարյան Ա.Մ., Առևտրային բանկերի կորպորատիվ ռազմավարությունը և դրա արդյունավետությունը, Եր., ՀՌՀ հրատ., 2008,
3. Панфилова А.П. Деловая коммуникация в профессиональной деятельности. СПб., Знание, 2001,
4. Спицнадель В.Н., Основы системного анализа, М.-СПб.: ИД Бизнес- пресса, 2000,
5. Моисеев Н.Н., Раставание с простотой, М.: АГРАФ, 1998,
6. Дафт Р. Менеджмент /Пер. с англ./. СПб., Питер, 2000,
7. Ковалев Г. Д. Инновационные коммуникации – М., 2000 г.,
8. Пиз А. Язык телодвижений. Как читать мысли других людей по их жестам. Нижний Новгород, Ай Кью, 1992,
9. Якокка Л. Карьера менеджера. М., Прогресс, 1991,
…