Դիպլոմային Հանրային սննդի ծառայությունների առաջմղումը
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Հանրային սնունդը որպես սպասարկման ոլորտի յուրահատուկ բնագավառ
1.1 Սննդի նկատմամբ պահանջմունքի բավարարման առանձնահատկությունը
1.2 Հանրային սննդի ծառայությունների կազմակերպման մոդելները
1.3 Հանրային սննդի օբյեկտներում սպասարկման ներկայացվող պահանջները
Գլուխ 2. Հանրային սննդի ծառայությունների առաջմղման էությունը և եղանակները
2.1 Ծառայությունների առաջղման մարքեթինգային ռազմավարությունների բովանդակությունը և մեթոդները
2.2 Հանրային սննդի ծառայությունների ոլորտում հաճախորդների հետ աշխատանքի էությունը և դրա դերը առաջմղման հնարավորությունների բացահայտման գործում
Գլուխ 3. Հանրային սննդի ծառայությունների առաջմղման առանձնահատկությունները և սպասարկման միասնականության առավելությունները «SAS FOOD COURT»-ի օրինակով
3.1 Սննդի արտադրության և սպասարկման ցանցը «SAS FOOD COURT» -ում
3.2 Հանրային սննդի ծառայությունների առաջմղման և սպասարկան ցանցի զարգացման հնարավորությունները «SAS FOOD COURT»-ում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ
Հատված
Տնտեսական ցուցանիշներից կարևորագույնը աապրանքաշջանառությունն է: Աղյուսակի տվյալներից պարզ երևում է, որ ապրանքաշրջանառությունը 2019թ.-ին 2018թ.-ի համեմատ ունեցել է բավականին աճ, ինչը բավականին խրախուսական է: Բացի ապրանքաշրջանառությունից աճել է նաև համախառն եկամուտը: 2018թ.-ի համեմատ վերջինս աճել է շուրջ 1654000 հզ. դրամով, ինչը ևս բավականին խրախուսելի է: Համապատասխանաբար ապրանքաշրջանառության և համախառն եկամուտի աճի հետ մեկտեղ աճել է նաև իրացումից ստացվող շահույթը: Մեր կատարած հաշվարկներից պարզ երևում է, որ ցուցանիշները գտնվում են իրար հետ փոխադարձ կապվածության մեջ, և մեկի փոփոխությունը անպայման բերում է մյուսի փոփոխության: Բոլոր ցուցանիշներն էլ ուղղակիորեն կախված են ապրանքաշրջանառության ցուցանիշից` և’ համախառն եկամուտը, և’ իրացման շահույթը, և’ հաշվեկշռային շահույթը, և’ իհարկե շահութաբերությունը: Ինչպես վերն արդեն նշվեց` ցանկացած իրավաբանական կամ ֆիզիկական անձ, իրականացնելով որևիցե գործունեություն, միշտ էլ վերջինիս հիմքում դնում է առավելագույն շահույթի ստացումը: Ուշադրություն դարձնելով աղյուսակի տվլաններին` մենք կտեսնենք, որ 2018թ. համեմատ շահութաբերությունն աճել է շուրջ 2,1%-ով , ինչը բավականին լավ արդյունք է: Դա նշանակում է, որ ընկերությունն ավելի է ամրապնդել իր դիրքերը 2019թ.-ի համեմատ: Կարող ենք նաև նշել, որ ՍԱՍն կարողացել է հաղթահարել համաշխարհային ֆինանսատնտեսական ճգնաժամը և նվազագույն կորուստներ տալ հիմնականում շնորհիվ իր գործունեության դիվերսիֆիկացման և վարած գրագետ և լավ հաշվարկված քաղաքականության:
Գրականության ցանկ
1. ՀՀ օրենքը առևտրի և ծառայությունների մասին, 24.11.2004
2. «Կոմերցիայի հիմունքներ», Ս.Հ. Բուլանիկյանի խմբագրու¬թյամբ, ուսումնական ձեռնարկ, Երևան, Տնտեսագետ, 2003
3. Գ. Ս. Չատինյան, Առևտրի տնտեսագիտություն, Երևան 2014
4. Հ. Մամիկոնյան, Սննդարդյունաբերության էկոնոմիկա, Երևան 2013
5. ГОСТ Р 50762–95 «Общественное питание. Классификация предприятий. М., 2010
6. Борисова Ю. Н., ГаранинН. И. /Менеджмент гостиничного и ресторанного обслуживания / Москва / 2007
7. …