diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Ձեռնարկատիրության ազատության հիմնահարցերը ՀՀ-ում

Բովանդակություն
Ներածություն

Գլուխ 1. Ձեռնարկատիրության կազմակերպման սկզբունքները շուկայական տնտեսությունում և զարգացման էվոլյուցիան
1.1 Ձեռնարկատիրության էությունը նպատակները և խնդիրները շուկայական տնտեսությունում
1.2 Ձեռնարկատիրության քաղաքականությունը, նախաձեռնությունը և ռազմավարությունը
1.3 Ձեռնարկատիրության զարգացումը և հիմնական ձևերը: Նորամուծական ձեռնարկատիրությունը, որպես ձեռնարկատիրական գործունեության յուրահատուկ տեսակ
1.4 Փոքր և միջին ձեռնարկատիրության էությունը, նշանակությունը և կառավարման առանձնահատկությունները

Գլուխ 2. Տնտեսական մրցակցության պաշտպանությունը` որպես ձեռնարկատիրության ազատության ու խթանման հիմք
2.1 Ձեռնարկատիրական գործունեությունը և մրցակցությունը: Մրցակցային գործունեության հիմնական ցուցումները
2.2 Մրցակցության քաղաքականության հայեցակարգային հիմնադրույթները
2.3 Հակամենաշնորհային օրենսդրության կազմակերպաիրավական հիմքերը ձեռնարկատիրության ազատության համատեքստում

Գլուխ 3. ՀՀ-ում ձեռնարկատիրության ազատության հիմնախնդիրներն ու կարգավորման առաջնահերթ միջոցառումները
3.1 Ձեռնարկատիրական գործունեության կարգավորման առանձնահատկությունները ՀՀ-ում
3.2 Գործարար միջավայրի ազատության ցուցանիշները ՀՀ-ում
3.3 Ձեռնարկատիրության ազատության ու մրցակցության հավասար պայմանների պետական կարգավորման խնդիրները ՀՀ-ում
3.4 Փոքր և միջին ձեռնարկատիրության զարգացման հիմնական ուղղությունները և զարգացման քաղաքականության իրականացման կառուցվածքային ապահովումը

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ
1. “Менеджмент организации”.Под ред. д.э.н.,проф. Румянцевой З.П., д.э.н.,проф. Соломатина Н.А., М. ИНФРА-М, 1995г.
2. Գևորգյան Մ., Տնտեսագիտության տեսություն, Երևան, 1999
3. Ա. Մարկոսյան, Տնտեսական մրցակցության պաշտպանությունը` որպես ձեռնարկատիրության խթանման հիմք, Հոդված, Հայաստան, Ֆինանսներ և էկոնոմիկա, 2-3, Փետրվար-Մարտ 2004, էջ 22
4. Անկախության և անցումային 10տարիները, Մարդկային զարգացման զեկույց, ՄԱԿ, Հայաստան 2001, էջեր 72-74
5. M. Мак-Дональд, Стратегическое планирование маркетинга, , М, Питер, 2000 ст 257-266
6. Бусигин, Предпринимательство., М., 2003, ст. 71-80
7. В. А. Таран, Проблемы преобразования экономики Росии., Н. Новгород, НГУ 1999, ст 99-102
8. В.К.Ломакин. Мировая экономика. М.: Изд. объединение “ЮНИТИ”, 1998.
9. Волкова., Экономика предприятия., М 2002


Էջ 61 Գին 24400 Պատվիրել