Դիպլոմային Մասնագիտական կողմորոշման սոցիալ-հոգեբանական խնդիրները ավագ դպրոցական տարիքում
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ I. Պատանեկության շրջանի հոգեբանական առանձնահատկությունները
1.1 Բարձրագույն մասնագիտական կրթություն ստանալու դրդապատճառները
1.2 Մասնագիտական կողմնորոշման մոտրվացիան
1.3 Մասնագիտական կողմնորոշումը և հետաքրքրությունները
1.4 Մասնագիտական կողմնորոշման հոգեբանական առանձնահատկությունները և անձնավորության ուղղվածությունը
1.5 Մասնագիտական կոնմնորոշման հասարակա-պատմական ուղղվածությունը
Գլուխ II. Մասնագիտական կողմնորոշման սոցիալ – հոգեբանական խնդիրների պրակտիկ ուսումնասիրությունը
Մեթոդիկա 1. Անձնավորության և մասնագիտական գործունեության ոլորտի միջև փոխհարաբերության ախտորոշման Ջ. հոլանդի հարցաթերթիկը:
Մեթոդիակ 2. Անձնավորության մասնագիտական ուղղվածության ախտորոշման մեթոդիկա
Եզրակացություն
Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Արզումանյան Ս. Ջ., Մկրտչյան Ս. Շ., Սարգսյա Վ. Ժ. , Եր., 2002, 392է.
2. Алексеев В.А. Самосознание и мотивация деятельности на рубеже подросткового и старшего школьного возраста // Проблемы мотивации общественно полезной деятельности школьников. М., 1984. С. 103-107.
3. Аракелов Г.Г. “О психологии подростка”, М., 1990 г.
4. Бодалев В.В. “В мире подростка”, М., 1982 г.
5. Гинзбург М.Р. Психологическое содержание личностного самоопределения // Вопросы психологии, 1994, №3.
6. Д.М. Дубравская “Основы психологии”, Издательство “Свет”, Львов 2001г.
7. Дубровина И.В., Круглов Б.С. Психологические аспекты формирования ценностных ориентаций и интересов учащихся. // Ценностные ориентации и интресы школьников.,1983, с. 27-36.
8. Крягжде С.П. Психология формирования профессиональных интересов. Вильнюс,1981.
9. Круглов Б.С. Роль ценностных ориентаций в формировании личности школьника // психологические особенности формирования личности школьника. М..1983. С. 4 — 15.
10. Кон И.С. “Психология старшеклассника”, М, 1982 г.
…