diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Մարքեթինգային գործունության ռազմավարական և մարտավարական պլանավորումը

Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Մարքեթինգային գործունեության ռազմավարական պլանավորման դերն ու նշանակությունը
1. 1 Մարքեթինգային գործունեության ռազմավարական պլանավորման էությունը և սկզբունքները
1. 2 Ընկերությունների ռազմավարական պլանավորման գործընթացի կիրառման անհրաժեշտությունը և միջազգային փորձը
Գլուխ 2. Ռազմավարական վերլուծության և պլանավորման մակարդակները ժամանակակից կազմակերպություններում
2. 1 Իրավիճակային և SWOT վերլուծությունները որպես մարքեթինգային ռազմավարության կառուցման առանցքային օղակ
2. 2 Այլընտրանքային ռազմավարությունների վերլուծությունը և օպտիմալ պլանի ընտրությունը
Գլուխ 3 Մարքեթինգային ռազմավարության պլանավորման, մշակման և իրականացման գործընթացի կառավարումը «Արարատբանկ» ԲԲԸ-ում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված
Առևտրային բանկերն առանձնահատուկ տեղ են զբաղեցնում ՀՀ բանկային համակարգում՝ որպես ֆինանսական միջնորդ: Նրանք ներգրավում են ձեռնարկությունների, կազմակերպությունների և բնակչության ժամանակավորապես ազատ դրամական միջոցներն ու խնայողությունները և տրամադրում դրամական կապիտալի լրացուցիչ պահանջ ունեցող այլ ֆիզիկական և իրավաբանական անձանց ժամանակավոր օգտագործման համար:
Ժամանակակից պայմաններում գոյատևելու համար բանկը պետք է լինի մրցունակ, իսկ մրցակցային պայքարում բանկի գոյատևումը և արդյունավետ գործունեությունը ապահովող կարևորագույն գործոնը հստակ մշակված և իրականացվող ռազմավարությունն է: Մարքեթինգային ռազմավարության կառավարման գործիքների կիրառման առումով ՀՀ առևտրային բանկերն ունեն առավել մեծ հնարավորություններ, քան տնտեսության այլ ճյուղերում գործող կազմակերպությունները: Սա պայմանավորված է նախ և առաջ այն հանգամանքով, որ ի տարբերություն այլ ոլորտների կազմակերպությունների՝ ՀՀ առևտրային բանկերը օրենքի պահանջով պետք է մշակեն հեռանկարային զարգացման ծրագիրը և յուրաքանչյուր տարի վերանայեն այն:

Գրականության ցանկ
1. Գ. Ի. Վարդանյան «Գիտելիքահենք տնտեսություն» ՀՀ ԳԱԱ հրատ. Երևան 2008
2. Սահակյան Շ. «Ընկերության ապրանքային ռազմավարությունը» Երևան 2005 թ.
3. «Բաժնետիրական ընկերությունների մասին» ՀՀ օրենք, 2001թ. :
4. «Բանկերի և բանկային գործունեության մասին» ՀՀ օրենք, 1996թ. :
5. ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ ԲԲԸ-ի 2015-2017թթ., 2016-2018թթ. հեռանկարային զարգացման ծրագրեր:
6. ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ ԲԲԸ-ի տարեկան հաշվետվություններ:
7. Բանկային տեղեկագիր, թիվ 1, Եր., 2008:
8. Սիմոնյան Գ. Լ, Կորպորատիվ կառավարման արդյունավետության բարձրացման ուղիները ՀՀ բանկերում, 2014թ. :
9. Սուվարյան Ա. Մ., Առևտրային բանկերի կորպորատիվ ռազմավարությունը և դրա արդյունավետութոյւնը, Եր., ՀՌՀ հրատ., 2008
10. Սուվարյան Ա. Մ., Կորպորատիվ կառավարումը ՀՀ առևտրային բանկերում և նոր հայեցակարգի մշակման սկզբունքները, Եր. : ՀՌՀ հրատարակչություն, 2014:

Էջ 67 Գին 29000 Պատվիրել