diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Մարքեթինգի առանձնահատկությունները ժամանակակից աշխարհում

Բովանդակություն
Ներածություն

Գլուխ 1. Ժամանակակից մարկետինգի հիմնադրույթը և կազմակերպման արդի մեթոդաբանական դրույթները
1.1 Ժամանակակից մարկետինգի հիմնադրույթը և դրա ձևավորման մեթոդաբանությունը
1.2 Մարկետինգային ռազմավարության մշակման տեսական մեթոդաբանական հիմքերը
1.3 Պորտֆելային կառավարումը մարկետինգի համակարգում: Ժամանակակից մարկետինգի որակական ստանդարտներն ու արդյունավետության հիմնական ցուցումները

Գլուխ 2. Մարկետինգային հետազոտությունների իրականացման անհրաժեշտությունը և հիմնախնդիրները ժամանակակից աշխարհում
2.1 Մարկետինգային հետազոտությունների իրականացման անհրաժեշտությունը, նպատակը, մեթոդները և փուլերը
2.2 Մարկետինգային հետազոտությունների կատարելագործման հիմնահարցը և դրա լուծման ուղղությունները ժամանակակից աշխարհում
2.3 ՏՀՏ-ների ոլորտի զարգացման հիմնախնդիրը` որպես մարկետինգային հետազոտության արդյունավետության բարձրացման միջոց

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ
1. Евдокимов Ф. И., Гаава В. М. Азбука маркетинга. Д., Сталкер, 1998 ст 20
2. Голубков Е. П. Основы маркетинга, М., Финпресс, 1999 ст 543-544
3. Котлер Ф. Управление маркетингом. М., Экономика, 1980, ст61
4. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основы маркетинга, К., М., СПБ. “Вильмс” , 1998, ст 7
5. M. Мак-Дональд, Стратегическое планирование маркетинга, , М, Питер, 2000 ст
6. Peter F. Drucker. Management. Tasks. Responsibilities. Practices. New York, 1973. P. 56.
7. Голубков Е.П. Общая характеристика методов сбора данных. Маркетинг в России и за рубежом. № 1(4), 1998.
8. Кириллова А.Т., Волкова Л.А. Маркетинг в туризме. СПб, 1996.
9. Котлер Ф. “Основы маркетинга” //пер. с англ. В. Б. Боброва – С-Пб: 1994г. стр. 9
10. Котлер Филипп. Маркетинг, менеджмент. Анализ, планирование, внедрение и контроль. – СПб., 1998 стр 98

Էջ 37 Գին 15000 Պատվիրել