Դիպլոմային Մոդուլային դասերի կիրառումը պատմության դասավանդման ընթացքում
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1.Սովորողների ճանաչողական գործունեության կազմակերպումը մոդուլային դասերի ընթացքում
1.1. Մոդուլային դասերի էությունն ու դրանց առանձնահատկությունները
1.2. Հետազոտության հոգեբանամանկավարժական հիմնավորումը
1.3. Ուսուզման գործընթացի տեխնոլոգիական ապահովման հիմնախնդիրները
1.4. Մոդուլային դասերի կազմակերպման մեթոդական համակարգը
Գլուխ 2.
2.1. Ուսուցման կազմակերպման ձևերը մոդուլային դասերի ընթացքում
2.2. Մոդուլային դասերի խնդիրներն ու նպատակները
2.3.Սովորողների ճանաչողական գործունեության հիմնավորումը
2.4. Մոդուլային փորձարարական դասերի կազմակերպումն ու արդյունքները
Եզրակացություն
Գրականության ցանկ
Հատված
Մոդուլային տեխնոլոգիան ստացել է իր անունը «մոդուլ» բառից: Մոդուլային դասավանդման տեխնոլոգիան առանձնանում է՝ ուսուցման գործընթացը «ֆունկցիոնալ ստորաբաժանումների» ենթախմբերի, գործողությունների բաժանելով, որոնք սովորողողները կատարում են քիչ թե շատ անորոշ ձևով, ինչը թույլ է տալիս հասնել ծրագրված ուսումնական արդյունքների: Մոդուլային դասընթացի նպատակը սովորողի մոտ ինքնազարգացման հմտություններ ստեղծելն է, և այդ ամբողջ գործընթացը հիմնված է առաջնային՝ գիտելիքների, հմտությունների և կարողությունների ձևավորման ու զարգացման և երկրորդային՝ երկարաժամկետ անհատական կարողությունների զարգացման արդյունքների գիտակցված ընտրության վրա:
Գրականության ցանկ
1. Լրացուցիչ կրթական ծրագրերի կազմակերպման և իրականացման կարգը, ինչպես նաև ոչ ֆորմալ և ինֆորմալ ուսուցման արդյունքների գնահատման և ճանաչման կարգը սահմանելու մասին, ՀՀ կառավարության որոշում, 10 սեպտեմբերի 2015 թվականի N 1062-Ն, http://www.irtek.am/views/act.aspx?aid=82058:
2. Հայոց պատմության չափորոշիչ, https://cloud.mail.ru/public/DKJT/7imYKCLLv, Հանրակրթական պետական չափորոշիչ:
3. Հերթական ատեստավորման ենթակա դասվարների մասնագիտական զարգացման, վերապատրաստման դասընթացների ուղեցույց, http://www.cfep.am/sites/default/files/dasv ar%20ughecuyc.doc
4. ՀՀ կառավարության 2010 թվականի ապրիլի 8-ի N 439-Ն որոշման, https://www.e-gov.am/u_files/file/decrees /kar/2011/07/11_1088.pdf, Հանրակրթության մասին ՀՀ օրենք:
5. Մելիքյան Գ., Գալոյան Ս., Չափորոշչահեն կրթությունը Հայաստանի Հանրապետությունում, Մանկավարժություն N5, 2011
6. Մկրտչյան Մ.Ա., Ուսուցման կոլեկտիվ եղանակի իրականացման մեթոդաբանական, տեսական և գործնական հարցերը, Երևան, 2011
7. Պարսամյան Վ.Ռ., Հասկացման մանկավարժության անցնելու անհրաժեշտությունը, Մանկավարժություն 2010
8. https://nsportal.ru/shkola/russkiy-yazyk/library/2011/10/20/sushchnost-modulnogo-obucheniya, դիտման ամսաթիվ՝ 20.02.2020
9. Байденко В.И., Оскарссон Б., Базовые навыки (ключевые компетенции) как интегрирующий фактор образовательного процесса/Профессиональное образование и формирование личности специалистов: Научно-методический сборник, М., 2002
10. Беспалько В.П., Татур Ю.Г. Системно-методическое обеспечение учебновоспитательного процесса подготовки специалистов. — М., 1989