Դիպլոմային Մուլտիմեդիա՝ տեխնոլոգիաների կիրառումը տարրական դասարանների մաթեմատիկայի դասընթացում
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Մուլտիմեդիա տեխնոլոգիաների կիրառումը ուսուցման գործընթացում
1.1 Տարրական դպրոցում ուսուցման կազմակերպման առանձնահատկությունները
1.2Մուլտիմեդիա տեխնոլոգիաների կիրառումը ուսումնական գործընթացում
Գլուխ 2. Մաթեմատիկայի ուսուցման առանձնահատկությունները տարրական դպրոցում
2.1 Մաթեմատիկայի ուսուցման հիմնախնդիրը տարրական դպրոցում
2.2 Պարզ մաթեմատիկական գործողությունների ուսուցման մեթոդիկան տարրական դպրոցում
2.3 Մուլտիմեդիա տեխնոլոգիաների կիրառումը տարրական դպրոցի մաթեմատիկայում
Գլուխ 3. Հիմնախնդրի վերաբերյալ սոցիալական հարցումների կազմակերպում և վերլուծություն
Եզրակացություն
Գրականության ցանկ
Հավելված
Հատված
Տեղեկատվական տեխնոլոգիաները կարելի է օգտագործել ինչպես ուսումնառության, այնպես էլ ինքնաստուգման և ստացած գիտելիքի գնահատման նպատակով: Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառմամբ իրականացվող էլեկտրոնային ուսուցումը կարելի է ուղեկցել օժանդակ նյութերով, որոնք մշակվում են համապատասխան կիրառական ծրագրային փաթեթներով: Ձայնի, շարժման, պատկերների և տեքստի ինտեգրումը ստեղծում է ուսուցման նոր, իր հնարավորություններով հարուստ, հաճելի և հրապուրիչ միջավայր, որի կատարելագործման և զարգացման հետ միասին մեծանում է սովորողների մոտիվացիան և ուսումնառության գործընթացների մեջ ներգրավման աստիճանը: Այս միջավայրերի ինտերակտիվ հնարավորությունները թույլ են տալիս ստեղծել և խթանել հակադարձ կապը, ապահովել երկխոսությունը ինչպես սովորողի և ուսուցչի միջև, այնպես էլ սովորողների միջև:
Գրականության ցանկ
1. Այվազյան Է., Մաթեմատիկայի դասավանդման մեթոդիկա, Երևան, 2016
2. Դուրինյան Ա., Մաթեմատիկայի թվանշանների ուսուցումը խաղալիքների լեզվով // Նախաշավիղ, Երևան, 2008
3. Իսկանդարյան Ս., Իսկանդարյան Ս., Տարրական դպրոցում մաթեմատիկայի ուսուցման մեթոդիկայի ընտրովի գլուխներ, Երևան, 2012
4. Իսկանդարյան Ս., Տարրական դպրոցում դասավանդմքան մեթոդների կատարելագործման որոշ հնարների մասին, «Մաթեմատիկան դպրոցում», 2010
5. Իստոմինա Ն. Բ., Տարրական դասարաններում մաթեմատիկայի ուսուցման մեթոդիկա, Երևան, 2000
6. Կապուստինա Գ. Մ., Թույլ հոգեկան զարգացմամբ աշակերտների ուսուցման առանձնահատկությունները թվաբանական խնդիրների լուծման ժամանակ, 1984
7. Հովհաննիսյան Վ. և ուրիշներ, Մաթեմատիկա, 3-րդ դասարան, Երևան, 2004
8. Մաթեմատիկական կրթության 4-րդ միջազգային գիտաժողով, 14-15 հոկտեմբեր, Երևան, 2016
9. Մեսրոպյան Կ., Տեքստային խնդիրները որպես միջառարկայական կապերի ապահովման միջոց, «Նախաշավիղ», 6.2017
10. Նավասարդյան Ա., Հակոբյան Ի., Խաչատրյան Ա., Խաչատրյան Հ., Տարրական դասարանների մաթեմատիկա առարկայի գործնական աշխատանքների թվայնացման մասին 2015