diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Նոր ապրանքի մշակման և դիրքավորման առանձնահատկությունները ՀՀ շինանյութի շուկայում

Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Նոր ապրանքի էությունը և շուկա դուրս բերման ռազմավարությունները
1.1 «Նոր ապրանքի» էությունը, մշակման և առևտրայնացման մարքեթինգային առանձնահատկությունները և հիմնախնդիրները
1.2 «Նոր ապրանքի» շուկա դուրս բերման և դիրքավորման ռազմավարությունները

Գլուխ 2. Շուկա դուրս բերված նոր ապրանքի առաջանցման ռազմավարություններն և հիմնական առանաձնահատկությունները ՀՀ-ում
2.1 «Նոր ապրանքի» առաջանցման համալիրի կառուցվածքը և բնորոշ գծերը
2.2 «Նոր ապրանքի» առաջանցման ռազմավարությունների մշակման մեթոդական մոտեցումներն ու առանձնահատկությունները ՀՀ-ում
Գլուխ 3․ Նոր ապրանքի մշակման և դիրքավորման առանձնահատկությունները ՀՀ շինանյութի շուկայում
3.1 ՀՀ շինանյութի շուկայի հիմնական կառուցվածքն ու առանձնահատկությունները
3.2 ՀՀ շինանյութի շուկայում նոր ապրանքի մշակման և դիրքավորման առանձնահատկությունները Էքստերիեր Գրուպ ընկերության «ARMS» խմբաքանակի պաստառների օրինակով
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված
Էքստերիեր Գրուպ ՍՊԸ-ն շինանյութի և շինարարական հարդարման պարագաների մասնագիտացված խանութ-սրահների ցանց է, որն ավելի քան 16 տարի ներկայանում է շինանյութի շուկայում: Ընկերությունը բարձրորակ և շահավետ ապրանքանիշերի շնորհիվ ձեռք է բերել մեծ ճանաչում և վստահելի գործընկերոջ համբավ: Էքստերիերի առաջին խանութ-սրահը հիմնադրվել է 2004թ. Կոմիտասի պողոտայում, որն ուներ ընդամենը 5 աշխատակից։ Երկարատև, քրտնաջան և նվիրված աշխատանքի շնորհիվ այժմ ընկերությունն ունի 11 խանութ-սրահ և ավելի քան 200 աշխատակից: Ներկայումս ընկերությունն զբաղվում է շինարարական ապրանքների ներմուծմամբ ու վաճառքով և համարվում է ոլորտի առաջատարներից մեկը. ներկրումն իրականացվում է աշխարհի տարբեր անկյուններից՝ Իտալիա, Իսպանիա, Գերմանիա, Բելգիա, Լեհաստան, Ռուսաստան և այլն: Էքստերիերը աշխատում է միջազգային շուկայի առաջատար արտադրողների հետ և հանդիսանում է աշխարհում հայտնի բրենդների` DiDonato, Valpaint, Tixe, Baumaster, Dr.Schutz, Marmorino Tools, Quick Step, Eurohome, Wagner, Genc, Mikroton, Mono Electric, Color Expert, Klingspor, ACM, Komar, Orac Décor, Europlast, Alkor, Пермские Обои, Arikon, Wimax, Azuvi, Tubadzin, Catalano, Imex, Sniezka, Blue Dolphin, Penoplex, Престиж, Плинтекс, Sirpi, Jannelli & Volpi, Emiliana Parati, Zambaiti Parati, Selecta Parati, Grandeco, Erismann, Rasch Textil, Arteks, Flizetto և այլ աշխարհահռչակ բրենդների պաշտոնական ներկայացուցիչը ՀՀ-ում: Լինելով մանրամեծածախ առևտրով զբաղվող ընկերություն՝ Էքստերիերը համագործակցում է ավելի քան 650 մեծածախ գնորդների ու խանութների հետ՝ ինչպես Երևանում, այնպես էլ Հայաստանի բոլոր մարզերում և Արցախում: Էքստերիերը բարձր է գնահատում իր աշխատակիցներին և նրանց համարում է ընկերության հաջողության հիմնական գրավականը: Եվ իսկապես. մեր աշխատակիցները բանիմաց են, վերապատրաստված, բարեխիղճ և ապահովում են բարձրակարգ ու գրագետ սպասարկում: Իսկ հաճախորդների նկատմամբ, Էքստերիերը հավատարիմ մնալով իր որդեգրած քաղաքականությանը, ցուցաբերում է անհատական մոտեցում և գոհացնում է նույնիսկ ամենաքմահաճ հաճախորդի պահանջները: Ընկերության մարքեթինգային ստրոաբաժանումն աշխատում է բավականին լարված և արդյունավետ աշխատանքային գրաֆիկով: Այն նույնիսկ ուսանող-պրակտիկանտների աշխատանքների միջոցով կարողանում է վերլուծել շուկան:

Գրականության ցանկ
1. Զաքարյան Ա. Ե., Սահակյան Շ. Ս., Գրիգորյան Ա. Վ., Ղուկասյան Ն. Ժ., Սահակյան Լ. Շ. Մարքեթինգի հիմունքներ: Ուսումնական ձեռնարկ: Երևան, Տնտեսագետ, 2013
2. Վարդանյան Գագիկ: «Գիտելիքահենք տնտեսություն»: ՀՀԳԱԱ հրատ.: Երևան: 2008
3. Бернет Дж., Мориарти С. Маркетинговые коммуникации интегрированный потход, Питер, 2001
4. Джек Траут, Стив Ривкин, Дифференцируйся или умирай, издание Питер, Москва, 2010
5. Дохолян С.Б. Основы маркетинга. Часть 2 / С.Б. Дохолян, Т.С. Овсянникова. — М.: МИЭМП, 2012
6. ДэвидКревенс – «СтратегическийМаркетингե, Москва 2008
7. …

Էջ 67 Գին 32000 Պատվիրել