Դիպլոմային Սպառողական շուկայում մրցակցային առավելությունների հասնելու հիմնական գործիքները
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Սպառողական շուկայի էությունը և տեսական հիմքերը
1.1 Սպառողական շուկա հասկացության բովանդակությունը և սպառողական շուկայում տեղեկատվական համակարգի ձևավորումը և զարգացումը
1.2 Սպառողական շուկայի կանխատեսման և գնահատման մարքեթինգային ռազմավարությունները
1.3 Կազմակերպության սպառողական շուկայի կառավարման համակարգի արդյունավետության գնահատումը և առանձնահատկությունները
Գլուխ 2. Մրցակցություն և մրցակցային առավելությունների ուսումնասիրումը և վերլուծությունը «Ջերմուկ Գրուպ» ընկերությունում
2.1 «Ջերմուկ Գրուպ» ընկերության մրցակցային առավելության հասնելու ռազմավարությունը, գործիքների ձևավորումը և զարգացման հեռանկարները
2.2 «Ջերմուկ Գրուպ» ընկերության մրցակցային առավելություն ապահովող գործոնների վերլուծությունը
2.3 «Ջերմուկ Գրուպ» մրցակցային առավելության կառավարման բարելավման հիմնական ուղղությունները
Եզրակացություն և առաջարկություններ
Հատված
Ներկայիս շուկայական տնտեսության պայմաններում ցանկացած տնտեսավարող սուբյեկտ, արդյունավետ գործելու համար, պետք է իրականացնի մարքեթինգային գործունություն, առանց որի նա շուկայում չի կարող հասնել որոշակի դիրքի և պահպանել այն: Մարքեթինգային գործունեությունը իրենից ներկայացնում է արտադրանքի արտադրության և իրացման կազնակերպման մի ամբողջական համակարգ, որը կենտրոնանում է սպառողների պահանջմունքների բավարարմանը, շուկայի հետազոտման և կանխատեսման միջոցով շահույթի ստացմանը, ձեռնարկության ներքին և արտաքին միջավայրի հետազոտմանը և ռազմավարության մշակմանը:
Ապրանքային շուկաների վերլուծությունն առանցքային նշանակություն ունեցող հետազոտական ուղղություն է ինչպես առանձին ընկերությունների, այնպես էլ տարբեր երկրներում պաշտոնական վիճակագրություն վարող կազմակերպությունների ու շուկաների գործունեությունը կարգավորող գերատեսչությունների համար: Ընդ որում, եթե շուկային առնչվող տեղեկատվությունը առանձին կազմակերպությունների հետաքրքրում է միայն սեփական գործունեությունը խելամիտ կազմակերպելու և շուկայի ազդակներին համարժեք ու ժամանակին պատասխանելուն միտված գործուն համակարգեր ձևավորելու համար, ապա պետության խնդիրներն այս ասպարեզում առավել ընդգրկուն են: Բանն այն է, որ ապրանքային շուկաների բնականոն գործունեության կազմակերպումը ոչ միայն պետության կարգավորիչ գործառույթի բաղադրիչն է, այլև պարենային անվտանգության տեսանկյունից՝ ազգային անվտանգության խնդիր:
Շուկայի ուսումնասիրման ժամանակ շատ կարևոր է բացահայտել, թե ովքեր են ազդում գնման գործընթացի վրա և ինչպիսին է դրանցից յուրաքանչյուրի դերը: Առաջինը նախաձեռնողն է, այսինքն այն անձը, որը որոշում է ընդունում տվյալ կարիքները բավարարելու անհրաժեշտության մասին: Երկրորդը ազդող անձն է, այնսինքն նա, ով կոնկրետ ազդում է գնման գործընթացի վրա: Երրորդը օգտագործողն է:
Գրականության ցանկ
1. ՀՀ տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողովի 2011 թվականի մայիսի 23-ի 190-Ն որոշման հավելվածի 2-րդ կետ:
2. Ассэль Г. Маркетинг: принципы и стратегия. – М.: ИНФРА-М, 2001..,
3. Артур А. Томпсон-мл., А. Дж. Стрикленд III, Стратегический менеджмент: Концепции и ситуации для анализа. Пер. с англ., М., Изд. дом «Вилнюс», 2007,
4. Березин И., Маркетинговый анализ: рынок, фирма, товар, продвижение, 3-е изд., Москва-СПб, «Вершина», 2008,
5. Данько Т.П.Управление маркетингом: Учебник / Т. П. Данько.- 3, перераб. и доп.- Москва: Издательский Дом “ИНФРА-М”, 2009
6. Голубков, Е.П. Маркетинг: выбор лучшего решения./ Е.П. Голубков. — М.: Экономика, 2006
7. Крюков, А.Ф. Управление маркетингом: учебное пособие / А.Ф. Крюков.- М.: Кнорус, 2005,
8. Котлер, Ф. Основы маркетинга. / Ф. Котлер. — Вильямс, 2007
9. http://jermukgroup.am
10. …