Դիպլոմային Վաճառահանման ծավալի պլանավորումը և վերլուծությունը
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Վաճառահանման ծավալի պլանավորման և վերլուծության տեսական հիմքերը
1.1 Վաճառահանման էությունը, ձևերը և հիմնական խնդիրները
1.2 Վաճառահանման ծավալի պլանավորման նպատակը և խնդիրները ժամանակակից պայմաններում
1.3 Արտադրանքի արտադրության և իրացման պլանների մշակումը
Գլուխ 2. Վաճառահանման ծավալի պլանավորումը և վերլուծությունը «Շանթ պլյուս» կազմակերպությունում
2.1 «Շանթ պլյուս» կազմակերպության մարքեթինգային գործունեությունը
2.2 «Շանթ պլյուս» կազմակերպության վաճառահանման ծավալի պլանավորում
2.3 «Շանթ պլյուս» կազմակերպության վաճառահանման ծավալի վերլուծություն
Եզրակացություն
Գրականության ցանկ
1. Շ. Դ. Էվինյան ՙԱրտադրական ծրագրի մշակման հիմունքներ՚ Երևան 2004թ.
2. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – М.: Финпресс, 2000
3. Евдокимов Ф. И., Гаава В. М. Азбука маркетинга. Д., Сталкер, 1998,
4. Котлер Ф. Управление маркетингом. М., Экономика, 1980,
5. Кунц Г., О’Донелл С. Управление: Системный и ситуационный анализ управленческих функций. т. 1. М., Прогресс, 1981
6. Ковалев В. В. Введение в финансовый менеджмент. — М.: Финансы и статистика, 2000.
7. Котлер Ф. Основы маркетинга. М., Прогресс, 1990,
8. Алексеев М. М. Планирование деятельности фирмы. М., Дело 1997
…