diplom.am

077 42 73 23 email` [email protected]

Թարգմանչական աշխատանքներ

Մատչելի գներով, կարճ ժամկետներում, բարձրակարգ մասնագետների կողմից

Պատվիրել

Դիպլոմային Ֆիսկալ քաղաքականության նպատակները և դրանց ապահովման առանձնահատկությունները անցումային տնտեսություններում

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Հարկաբյուջետային քաղաքականության էությունն ու տեսակները
1.1. Հարկաբյուջետային քաղաքականության էությունը
1.2. Հարկաբյուջետային քաղաքականության տեսակներն ու արդյունավետությունը
Գլուխ 2. ՀՀ տնտեսության բարեփոխումներն անցումային շրջանում և դրանց արդյունքները
2.1. Անցումային շրջանի տնտեսական բարեփոխումների քաղաքականության հիմնական ուղղությունները
2.2. Բարեփոխումների արդյունքները ՀՀ-ում անցումային ժամանակաշրջանում
Գլուխ 3. Ֆիսկալ քաղաքականության դերը տնտեսական աճի ապահովման գործում
3.1. ՀՀ հարկաբյուջետային քաղաքականության առանձնահատկություններն ու հիմնախնդիրները
3.2. Տնտեսական աճի ապահովմանն ուղղված ֆիսկալ քաղաքականության անհրաժեշտությունն և պայմանները
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Ընդհանուր առմամբ զգուշավորության նկատառումներից հետևում է, որ Հայաստանի համար երկարաժամկետ խարիսխն անհրաժեշտ է, որ գտնվի ՀՆԱ-ի 40 տոկոսի շուրջը: Թեև սա վերջիվերջո քաղաքականության վերաբերյալ որոշում է, ելնելով քաղաքականություն մշակողների ռիսկի խուսափելուց և ծառացած ցնցումների բնույթից և տևականությունից, անհրաժեշտ է սահմանել պարտքի անվտանգ վերին շեմ՝ ապահովելու, որ անգամ պարտքի դինամիկայի անբարենպաստ սցենարների դեպքում հարկաբյուջետային քաղաքականությունը (առաջնային հավելուրդի իրագործելի հետագծի ներքո) բարձր հավանականությամբ կարողանա կայունացնել կամ նվազեցնել պարտքը՝ ողջամիտ ժամկետում: Միևնույն ժամանակ պետական կապիտալի խոշոր բացերի առկայությունը՝ համադրելի երկների համեմատ, վկայում է այն մասին, որ կարող է ցանկալի լինել պարտքի խարսխի ընտրությունը, որը միջակայքի վերին մասում հաշվարկվում է նաև նախազգուշական մոտեցմամբ: Հայաստանը պետք է հարկաբյուջետային շրջանակն արդիականացնի՝ անցնելով ապագայամետ, ցնցումների նկատմամբ ամուր և հակացիկլային շրջանակի՝ միաժամանակ պահպանելով վստահելիությունը և հարկաբյուջետային կայունությունը: Միջազգային փորձը ճգնաժամին հաջորդած ժամանակահատվածում վկայում է այն մասին, որ հարկաբյուջետային կանոններն անհրաժեշտ է, որ խթանեն հարկաբյուջտային կարգապահությունը և խարսխեն շուկայի սպասումները, նպաստեն պրոցիկլայնության նվազմանը՝ այդպիսով հարկաբյուջետային քաղաքականությանը թույլատրելով ավելի մեծ դեր կատարել տնտեսության կայունացման մեջ և օժանդակել երկարաժամկետ աճին: Մյուս կարևոր նպատակն է ապահովել, որ պարտքը մնա հետագծի վրա՝ բուֆերների վերականգնման և պարտքի անվտանգ մակարդակ ապահովելու համար: Ինչպես արդեն հասկացանք՝ կարևոր է պարտքի գործող վերին շեմի պահպանումը, սակայն պարտքի այս սահմանաչափի գերազանցման դեպքում գործող մեխանիզմն անհրաժեշտ է անմիջապես վերափոխել: Գործող օրենսդրությունը նոր պարտքի թողարկումը իմաստազրկում է՝ պարտքի 60 տոկոս վերին շեմին հասնելու դեպքում: Այն ունի կառավարության ամենօրյա գործառնությունների, այդ թվում՝ պարտքի կառավարման վրա էապես ազդելու ներուժ: Հաշվի առնելով, որ դրա տեղի ունենալու հավանականությունը հաջորդ մի քանի տարիներին անէական չէ, արդիականացված շրջանակը պետք է սահմանի ճշգրտման ավելի իրատեսական գործողություններ: Նմանատիպ ձևով, եթե ՀՆԱ-ի 50 տոկոսի չափով պարտքի արգելակը պետք է պահպանվի, ներկայումս գործող ավտոմատ ճշգրտման մեխանիզմը (ԱՃՄ) անհրաժեշտ է անմիջապես վերանայել:

Գրականության ցանկ

1. ՀՀ օրենքը պետական պարտքի մասին, 26.05.2008:
2. «Հայաստանի Հանրապետության 2014-2025 թթ. Հեռանկարային զարգացման ռազմավարական ծրագիր»:
3. ՀՀ 2019. Պետական բյուջեի կատարման տարեկան հաշվետվություն:
4. ՀՀ Պետական բյուջեի 2020թ. առաջին ինն ամիսների կատարման հաշվետվություն:
5. ՀՀ Կառավարության 2020-2022թթ. միջնաժամկետ ծախսային ծրագիր:
6. Զարգացման ժամանակակից մարտահրավերներ: Գիտաժողովի նյութեր, ՀՊՏՀ: — Եր.: Տնտեսագետ, 2015:
7. …

Էջ 51 Գին 23000 Պատվիրել