Դիպլոմային Ֆրանչայզինգային ընկերության մարքեթինգային գործունեության վերլուծությունն ու կատարելագործումը Armenia Marriott Hotel
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Ֆրանչայզինգային գործունեության կազմակերպման տեսամեթոդական հիմքերը
1.1.Ֆրանչայզինգի հասկացությունը, ֆրանչայզինգային ընկերությունների կազմակերպական սկզբունքները և ձևերը
1.2.Ֆրանչայզերի և ֆրանչայզիի փոխգործակցության օրենսդրական կարգավորումը
1.3.ՀՀ ֆրանչայզինգային շուկայի բնութագիրը
Գլուխ 2. Ֆրանչայզինգային մարքեթինգի կազմակերպումը
2.1. Ֆրանչայզինգային մարքեթինգի բնութագիրը
2.2. Ֆրանչայզինգային փոխհարաբերությունների մոդելը
Գլուխ 3. Ընկերության ֆրանչայզինգային մարքեթինգի կազմակերպումը Armenia Marriott Hotel Yerevan-ի օրինակով
3.1. Armenia Marriott Hotel Yerevan-ի մարքեթինգային գործունեության նկարագիրը
3.2. Armenia Marriott Hotel Yerevan-ի մարքեթինգային գործունեության արդյունավետության բարձրացման ուղիները
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ
Հատված
Հյուրանոցային բրենդինգին հաջորդող և դա պահպանող կարևորագույն միջոցառումները հիմնականում կապված են հյուրանոցի կողմից մատուցվող ծառայությունների հարցում բարձրակարգ որակի ապահովման հետ: Հյուրանոցային ծառայություններից օգտվելու պահանջարկը մշտական չէ և կախված է տարվա ժամանակից: Այն խիստ ենթարկվում է սեզոնային տատանումներին: Հյուրանոցի շահագործման հետ կապված մշտական ծախսերը հաճախորդների քանակից կախված չեն, ի տարբերություն փոփոխական ծախսերի, որոնք սեզոնային ժամանակահատվածում պահանջում են լրացուցիչ անձնակազմի ներգրավում: Դա է պատճառը, որ սեզոնայնությամբ է պայմանավորված բրենդինգի արդյունավետությունը: Հյուրանոցի եկամտի գլխավոր աղբյուրներից մեկը դա ճիշտ է մարքեթինգային որոշումներն են: Հյուրանոցային ծառայությունների նկատմամբ պահանջարկը սեզոնի կամ շաբաթվա ընթացքում կարող է տատանվել ամեն պահ: Հյուրանոցները պահանջարկի անկման ժամանակ կարող են դատարկվել կամ էլ սեզոնի գագաթնակետում լինել գերհագեցված: Այս տեսանկյունից մարքեթինգի ֆունկցիան դիտվում է ոչ միայն որպես ձեռնարկատիրական գործունեության կողմերից մեկը, այլ նաև հյուրանոցային բիզնեսի բոլոր տեսակետները կոորդինացնող կոնցեպցիա: Հետևաբար մարքեթինգի դերը կայանում է ոչ միայն պահանջարկի բավարարման և վաճառքի կազմակերպման մեջ, այլև նաև սպառողական պահանջարկի գնահատումն է իր վրա է վերցնում: Մարքեթինգը կարելի է համարել հյուրանոցային գործի վարման փիլիսոփայություն, որը հիմնված է այն տեսակետի վրա, որ անընդհատ եկամտաբերության և շուկայում կայուն զարգացմանը հյուրերի ցանկությունների և պահանջմունքների կանխատեսման և բավարարման ճանապարհով կարելի է հասնել: Հյուրանոցային ծառայությունը անշոշափելի է և դրա որակի մասին կարծիք կարելի է կազմել այն ստանալուց հետո:
Գրականության ցանկ
1. Կոմերցիայի հիմունքներ, Ս.Հ. Բուլանիկյանի խմբագրությամբ, ուսումնական ձեռնարկ, Երևան, Տնտեսագետ, 2003
2. Zinchak, E.V., 2012. Identification and analysis of trends in franchising based on the international rankings of franchises. Finance and Credit, 46(301):
3. Аакер Д. Бренд-лидерство: новая концепция брендинга / Д. Аакер, Э. Йохимштайлер. М.: Изд. дом Гребенникова, 2003
4. Джанджугазова Е.А. Философия отелей, или новые концептуальные решения в гостиничном бизнесе. // Сб. материалов Международной научно-практической конференции. М.: Прометей, 2006
5. Кисурина, Л.Г. Лизинг, мена, посредничество, цессия, зачеты… Бухгалтеру просто о сложных сделках. – М.: АКДИ «Экономика и жизнь», 2008.
6. Лапицкая, Л. Франчайзинговая модель организации бизнеса / Л. Лапицкая, Е. Чемоданова // Маркетинг. – 2000. — № 3 (52).
7. …