Կուրսային Անձնակողմնորոշված մանկավարժությունը տարրական դպրոցում
Բովանդակություն
Ներածություն
1. Անձնակողմնորոշված մանկավարժության հասկացությունը, նպատակները և սկզբունքները տարրական դպրոցում
2. Անձնակողմնորոշված մանկավարժության տեխնոլոգիաները
3. Ուսուցման ավանդական և անձնակողմնորոշված մոտեցումների համեմատական վերլուծություն
4. Անձնակողմնորոշված դաս տարրական դպրոցում
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ
1. Иванова С. В. "Личностно-ориентированное обучение в начальных классах". Журнал «Начальная школа» № 9, 2001г.
2. Кураченко З.В. "Личностно-ориентированный подход в системе обучения математике. Начальная школа". № 4. 2004г.
3. Лежнева Н.В. "Урок в личностно- ориентированном обучении // Завуч начальной школы". № 1. 2002г.
4. Якиманская И.С. "Личностно-ориентированное обучение в современной школе". – М.: Сентябрь, 2000г.
5. Айсмонтас Б.Б. "Теория обучения: Схема и тесты". Москва. Владис-пресс, 2002г.
6. Սարգսյան Վ. Ա. Այբբենարան։ ՈՒսուցչի ձեռնարկ. -Եր.։, ՄԱՆՄԱՐ, 2011թ.
7. Абакшина С. В. " Урок в личностно-ориентированном обучении (из опыта работы начальной школы)": https://festival.1september.ru/articles/507751/
8. Болехивская Л. Д. " Принципы личностно-ориентированного обучения в начальной школе": http://festival.1september.ru/articles/618267/