Կուրսային Հյուրընկալության և զբոսաշրջության ոլորտի գնային և ոչ գնային մրցակցությունն
Բովանդակություն
Ներածություն
1. Հյուրընկալության և զբոսաշրջության զարգացումը, դրանց ընդհանրությունները և տարբերությունները
2. Գնային և ոչ գնային մրցակցությունը հյուրընկալության և զբոսաշրջության ոլորտում
3. Հյուրընկալության և զբոսաշրջության ոլորտի կազմակերպությունների մրցունակության գնահատումը
4. Հայաստանը զբոսաշրջության մրցունակության ոլորտում
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ
1. Հակոբյան Ք. «Սպասարկման կազմակերպումը հյուրանոցային և զբոսաշրջային համալիրներում», Եր., Կրթության ազգային ինստիտուտ, 2012
2. Կիրակոսյան Գ.Ե., Խլղաթյան Ի.Ե. «Տնտեսագիտության տեսություն» (ուսումնական ձեռնարկ), Եր., «Տնտեսագետ», 2009
3. Նիկողոսյան Մ.Հ. «Մարքեթինգային հետազոտությունների կազմակերպումը», Եր., «Տնտեսագետ», 2009
4. Зорин И.В., Квартальнов В.А. ‘’Туризм как вид деятельности’’, М.: "Нолидж", 1996
5. «Տնտեսության և արժեքներ» հետազոտական կենտրոն, 2013թ. Զբոսաշրջության մրցունակության զեկույց
6. «Զբոսաշրջության և զբոսաշրջային գործունեության մասին» ՀՀ օրենք, 17.12.2003 թ.