Կուրսային Միջազգային կոմերցիոն գործունեության էությունը և խնդիրները
Բովանդակություն
Ներածություն
1. Միջազգային կոմերցիոն գործունեության էությունը և բովանդակությունը
2. Միջազգային կոմերցիոն գործունեության խնդիրները և իրականացման մեթոդները
3. Միջազգային կոմերցիոն գործունեության ձևերը
4. Միջազգային կոմերցիոն գործունեության կազմակերպումը գործնականում
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ
1. Մարկոսյան Ա., Հախվերդյան Դ., Նազարյան Գ., Հայաստանը միջազգային տնտեսական հարաբերությունների համակարգում. - Եր., ԱՌՏ. 2002
2. Բուլանիկյան Ս. Կոմերցիայի հիմունքներ, (ուսումնական ձեռնարկ), Եր., Տնտեսագետ, 2003
3. Հովակիմյան Ա.Մ. Համաշխարհային էկոնոմիկա և միջազգային հարաբերություններ, Երևան, 2013
4. Международная коммерческая деятельность, курс лекций