Կուրսային խմբային հետազոտական աշխատանքների կազմակերպումը հնչյունափոխության թեմայի դասավանդման ընթացքում
Ներածություն
1. Հիմնական և ավագ դպրոցի չափորոշչով ուսուցչի առջև դրված խնդիրներն այդ ուղղությամբ
2. Բուն թեմայի մասին տեսական մի քանի բացատրություններ
3. Տվյալ թեմայի ուսուցման նպատակադրումների ներկայացում
4. Տվյալ թեմայի տեղը դպրոցի առարկայական ծրագրում
5. Բուն թեմայի գործնական ուսուցման կազմակերպման նկարագրություն
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ
1. Եզեկյան Լ. Հայոց լեզու, Եր., ԵՊՀ, 2007
2. Олешков М. Ю. “Современное образование технологии”, Учебное пособие, Нижний Тагил, НТГСПА, 2011
3. Литневская Е.И., Багранцева В.А. “Методика преподования русского языка в школе”, М., 2006
4. Արշակյան Ա., Տողանյան Ն., Վիրաբյան Ն. Թեթև մտավոր հետամնացություն ունեցող սովորողների ուսուցման մեթոդական ուղեցույց, Երևան, 2010
5. Հանրակրթության կազմակերպման հիմնահարցեր, Մաս 1
6. Հայոց լեզվի և գրականության առարկայական չափորոշիչ, հավելված 1, 23.11.2007