Մագիստրոսական Աշխատանք Կրտսեր դպրոցական ուսումնական գործունեության գնահատման ժամանակակից համակարգը
ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ
ԳԼՈՒԽ 1. ՃԱՆԱՉՈՂԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅՈՒՆԸ ԿՐՏՍԵՐ ԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՏԱՐԻՔՈՒՄ
1.1 Կրտսեր դպրոցականի ճանաչողական գործունեության ընդհանուր բնութագիրը
1.2 Կրտսեր դպրոցականի ճանաչողական գործունեությունը ուսուցման գործընթացում
1.3 Կրտսեր դպրոցականի ճանաչողական պահանջմունքները և դրանց ձևավորման ուղիները
ԳԼՈՒԽ ԵՐԿՐՈՐԴ.ԿՐՏՍԵՐ ԴՊՐՈՑԱԿԱՆԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
2.1 Ուսումնական գործունեության գնահատման ժամանակակից համակարգի ընդհանուր նկարագիրը
2.2 Ուսումնական գործունեության գնահատման ժամանակակից համակարգը տարրական դպրոցում և դրա առանձնահատկությունները
2. 3 Ընթացիկ գնահատման համակարգը որպես կրթության որակի բարելավման խթան
ԳԼՈՒԽ ԵՐՐՈՐԴ. ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔ ԿՐՏՍԵՐ ԴՊՐՈՑԱԿԱՆԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՄԱՆ ՈՒՂՂՈՒԹՅԱՄԲ
3.1 Գործնական աշխատանքի նախապատրաստումը և իրականացումը
3.2 Գործնական աշխատանքի արդյունքների վերլուծությունը և ամփոփումը
ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆ
ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
ՀԱՎԵԼՎԱԾ